Flashback bygger pepparkakshus!
2011-03-02, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Jag hade också liknande problem med min f.d. flickvän i början. Hon var väl inte den allra vackraste, och såklart utseende har betydelse till viss del i valet av partner, det går ju inte att förneka. Om jag finner någon totalt motbjudande utseendemässigt, så spelar det ju ingen roll hur underbar personen är på insidan, finns det ingen utseendemässig attraktion överhuvudtaget så kommer det ju inte fungera i längden.

Men sen finns det ju olika nivåer, till en viss gräns går det kanske att acceptera vissa "defekter" i utseendet, om insidan väger upp det. Ioch med att det var något speciellt med den här tjejen som ändå gjorde att jag drogs till henne, trots att hon kanske inte var jättesnygg, och det var rätt torrt på förhållande fronten för mig, så tänkte jag att, jag kan ju ge det en chans iallafall.

Så när jag lärde känna henne lite bättre, så visade det sig ju att hon var en jättefin och skön tjej med många bra egenskaper och ioch med det så växte ju attraktionen för henne, för attraktion handlar ju inte enbart om utseende och tillslut lyckades jag med tiden överkomma mina issues med hennes utseende och tyckte ändå att hon var rätt söt på sitt speciella och egna lilla sätt. Men det tog slut sen iallafall efter ett tag, men det var av helt andra orsaker.

Med det sagt så tycker jag personligen att du ska ge killen en chans. Kanske kommer du också över dina issues med den här killen med tiden om du ger det en ärlig chans och iallafall är beredd att prova på under en period. Skulle det gå åt helvete så får du väl göra slut. Men det här ju bara ett beslut som du själv kan göra, vi på flashback kan inte bestämma det åt dig. Det är upp till dig om du anser att det är värt att ge en chans.

Tack, vad sjukt bra skrivet
Citera
2011-03-02, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperGnu
Du är inte kär.

Nej, kär blir jag inte på ett sådant här tidigt stadie, men lite intresserad i alla fall måste jag nog erkänna att jag är
Citera
2011-03-02, 20:48
Medlem
Jag har funderat hela dagen fram och tillbaka nu och bestämt mig för att ändå ge det en chans, wtf, han får mig faktiskt att må väldigt bra och han gör mig glad.

Ger det en chans och tar det lugnt så får vi se vad som händer, han är en kanonkille som verkar fallit ganska rejält för mig. Är dock rädd att jag ska såra honom, känns som jag har ett rejält övertag och att han skulle kunna göra vad som helst för mig.

Vill ju inte att det ska bli som i Bruno Mars Grenade
Citera
2011-03-02, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franscesca
Nej, kär blir jag inte på ett sådant här tidigt stadie, men lite intresserad i alla fall måste jag nog erkänna att jag är
É han från Göteborg så är det med all säkerhet en riktigt go grabb du har träffat. Sen är det oftast så att självgoda killar som vet att dom är snygga är oftast sviniga mot deras partners.

Jag tycker du ger honom en chans.
Varför inte försöka göra en liten "make over" om du verkligen inte står ut att bli kysst av en person som med all säkerhet har äkta känslor för dig? När man är kär i en person så blir man per automatik attraherad utav den personer.

Tack det var allt för mig. Lycka Till.

Du borde länka en bild på dig själv också
Citera
2011-03-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niclas123456
Du borde länka en bild på dig själv också

Hehe, nej ingen bild
Citera
2011-03-02, 22:03
Bannlyst
Så länge du tänder på han är det bara att köra, snyggingar med disktraspersonlighet tröttnar man snabbt på.
Citera
2011-03-02, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Så länge du tänder på han är det bara att köra, snyggingar med disktraspersonlighet tröttnar man snabbt på.

det kan jag hålla med om, vet inte om jag tänder, hur vet man det?
Citera
2011-03-02, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Franscesca
det kan jag hålla med om, vet inte om jag tänder, hur vet man det?

En viss blöthet bör uppstå vid "mys".
Citera
2011-03-02, 22:57
Medlem
stordrulens avatar
Gör som du vill, jag tycker du borde ge honom en chans.
Att tänka på sig själv och sina egna känslor först = tecken på mognad.
Med det sagt så är attraktion på något sätt ett måste.

Tjejer kommer dock undan lättare med en "fulare" kille än om det vore bytta roller är min uppfattning.

Det räcker med att de säger "Han är sjukt härlig att vara med" så säger nästan de flesta -Ah , okej.
Och de fattar verkligen.
Citera
2011-03-02, 23:01
Medlem
Ja!s avatar
På vilket sätt är killen ful?
Citera
2011-03-02, 23:13
Medlem
Negerpiskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fairyfeller
Är du kär i honom så är det ju rätt så uppenbart vad du bör göra. Och oroa dig inte, han blir snygg med tiden.
Tvärt om brukar folk bli fulare med tiden. Hitta en snygg pojkvän i Stopckholmsområdet istället.
Citera
2011-03-02, 23:17
Bannlyst
Nej, du är inte utseendefixerad. Om du inte tycker killen är snygg/attraktiv tror jag aldrig du kommer bli kär i honom hur snäll och trevlig han än är. Dumpa omgående då det är sjysstast mot både honom och dig.
Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in