Citat:
Ursprungligen postat av Franscesca
Lite uppdatering: Vaknade för ett par timmar sedan och upptäckte då att han skickat en playlist på spotify med låtar tillängnade mig, han har dessutom tagit bort singel som status på FB.
Pratade med en av hans kompisar igår kväll som sa att han verkade jätteförälskad och gick som på moln....
Tror han att vi redan är tillsammans eller?
Det kan ju vara så att han bara är väldigt intresserad av dig och kanske inte riktigt vet vad kutymen är när det gäller sådana saker som vilken status man bör ha på FB osv.
I vilket fall så framgår det ju klart att han verkar vara upp över öronen i dig så det är nog bäst att du bestämmer dig snart och ska du säga ifrån kommer det bara bli jobbigare ju längre du väntar. Jag har all förståelse för att utseendet kan spela större roll för en del människor även om jag själv sätter personligheten före det. Men du verkar faktiskt väldigt ytlig vilket gör mig osäker på om det verkligen är värt att gå in i det här. Jag får känslan av att du är lite osäker på vad som egentligen är kärlek/intresse för dig? Ta en sak som att du i ditt startinlägg verkar göra skillnad på honom och hans fina sätt mot dig. Men hans fina sätt är ju förmodligen en del av hans personlighet, alltså en del av hela honom.
Eller som att om du skulle träffa en riktigt snygg kille kan det bli problem mellan er. Alltså, jag förstår ju att du inte bara går på utseende utan att det även krävs viss kemi osv. Men det känns som att snygghet tillhör dina grundkrav på en kille och som att du kanske omedvetet tänker att är han inte snygg kan jag inte bli kär i honom. Jag tror för din egen del att det här skulle kunna vara en lärorik upplevelse och att du kanske skulle upptäcka till större del hur viktig personligheten är (därmed inte sagt att det är fel att gå på utseende, bara att du kanske gör det till för stor grad). Utifrån det skulle jag kunna säga att det är väl bara att köra på. Men det är snarare killen jag tänker på och att det kan bli väldigt tungt för honom inom kort ifall du redan vid det här stadiet tror att du skulle nappa om du stötte på en riktig snygging. Ingen vill väl vara nån typ av reserv.