2011-03-02, 13:12
Medlem
RoaldDahls avatar
På vilket sätt är han ful?
Citera
2011-03-02, 13:14
Medlem
edzors avatar
Ge grabben en chans
Citera
2011-03-02, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Nä, det är bara att lägga ner på en gång.

Bam! Ord och inga visor, kanske är det så....
Citera
2011-03-02, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussigud
Ge honom en chans.

Jag hade en gång i tiden en kille som inte var så skön att titta på men jag har aldrig träffat någon som varit som honom.
Hans personlighet var det jag var kär i. Han var verkligen en genuint underbar person. Visst, han hade inte utseendet men han hade allt annat.

Det tog slut för 4 år sedan men jag kan fortfarande få en varm känsla i bröstet när jag tänker på hur han var gentemot mig.

Så jag tycker du ska ge honom en chans.
Du har ingenting att förlora på det, du kan bara vinna

I know, du har så rätt, så rätt, har ju själv varit där
Citera
2011-03-02, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bawls
Ytligt tänkande blir man aldrig lycklig av.

Det är väl klar du ska ge killen en ärlig chans. Om du ens behöver fråga så verkar det ju bara som om du behöver lite uppmuntran att chansa på honom.

Nej, mindre utseendefixering och mer kärlek!

Jo det kanske är det jag behöver, hade någon frågat mig så hade jag såklart också uppmuntrat, svårare när det kommer till mig själv bara
Citera
2011-03-02, 13:21
Medlem
Anonymflashbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franscesca
Borde jag ge honom en chans?
Man ska inte tala med fula människor för då kan de få för sig att det är okey att se ut så.
Citera
2011-03-02, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenochglad
Känns det inte 100% bra så tycker jag att du ska låta bli. Är du rädd för vad andra ska tycka eller? Jag känner många "mindre snygga" killar som har hjärtan av guld! Tänk dig för innan du bestämmer dig.

Nej, vet inte om det känns 100% alltså. Absolut, ska inte göra något förhastat, det är bara dumt
Citera
2011-03-02, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoaldDahl
På vilket sätt är han ful?

Inte så fager bara, lite skev på nåt sätt, inte så vältränad, svårt att förklara. Jag har en förkärlek för bildsköna, vältränade killar, och detta är inte riktigt vad jag skulle kalla bildskön och vältränad.... FY vad elak jag är, men det är så
Citera
2011-03-02, 13:37
Medlem
Så när du blir äldre med hängpattar, slappröv och skrynkelansikte så ska du inte kunna få en partner?
Man ska bara kunna skaffa någon om man råkar vara snygg?

Otroligt trist tänkande...
Citera
2011-03-02, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
Så när du blir äldre med hängpattar, slappröv och skrynkelansikte så ska du inte kunna få en partner?
Man ska bara kunna skaffa någon om man råkar vara snygg?

Otroligt trist tänkande...

Fast nu är vi ju lika gamla, dessutom är det väl nu när jag själv är ung och snygg som jag kan passa på att få någon snygg eller? om vi nu ska vara sådana....
Citera
2011-03-02, 13:49
Medlem
Tycker det verkar som du redan bsteämt dig och vill bara höra:
"Skit i honom, du förtjäner en snygg kille"

Så... Skit i honom och hitta en snygg kille, det är ju trotts allt viktigare att ditt ego får visa upp någon som andra kan vara lite avundsjuk på än att ha någon som är trevlig och behandlar dig bra.
Du kan ju dumpa den snygga sen när han blivit gammal och ful och då leta rätt på en bra kille istället.
Citera
2011-03-02, 13:56
Bannlyst
Satsa!

Allt måste inte stämma till 100% direkt, det är inte hollywood...

Ge honom en chans till och se vad du känner då. Tänk och analysera inte för mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in