2004-09-05, 20:28
Medlem
Auditors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -xXx-
Dom verkar helt psykotiska för fan, Tog mej friheten att länka till en sjysst porr site..
Citat:
"Jag tycker ni ska slappna av å ta en titt på livets godheter, så därför är jag så snäll så jag bjuder på denna länk http://www.nymfomanen.nu/ bewere Allah!"

Hahaha.. Du måste blitt hårdare bannad än floer för det där?
Citera
2004-09-05, 21:06
Medlem
nebutsdutss avatar
Sanningen är den att på tu man hand kan dessa islamister vara helt ok....det är sen bakom gardinerna med likasinnade som deras rätta ansikte kommer fram.
Citera
2004-09-05, 21:32
Medlem
fattonys avatar
fyfan, jag blir äcklad

Stackars 15 åring, varit ute och supit lite och genast vill hans mamma skicka honom till en skola i egypten? Kan hon inte ge honom lite stryk istället?
Citera
2004-09-05, 21:59
Medlem
Shallows avatar
Sorry om jag går off topic men vad skulle i praktiken hända om någon försökte logga in på deras piss forum ungefär 10 000 ggr under loppet av en halvtimma?

Skulle nått klappa ihop då?

On topic: Jävla dårar
Citera
2004-09-05, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auditor
Hahaha.. Du måste blitt hårdare bannad än floer för det där?

förmodligen. de hade faktiskt två grader av banning! först blev jag bannad så att jag inte kunde logga in med mitt konto där, när jag skapade ett nytt bannade de istället på IP så att jag inte ens kan läsa på deras forum längre!

skillnaden var förresten att jag inte ens skrev något stötande!!! jag skrev bara en avvikande tolkning av koranen, inte på något nedlåtande sätt eller nåt!
Citera
2004-09-05, 23:00
Medlem
Dominators avatar
http://www.anonymization.net
borde lösa problemet med banning
Citera
2004-09-05, 23:16
Medlem
Bleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nebutsduts
Sanningen är den att på tu man hand kan dessa islamister vara helt ok....det är sen bakom gardinerna med likasinnade som deras rätta ansikte kommer fram.
Helt rätt. Jag är totalt övertygad om att det vid köksborden i Rinkeby snackas betydligt mer skit om 'svennar' än vad det görs om 'blattar' vid köksborden i Danderyd.
Citera
2004-09-06, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dominator
http://www.anonymization.net
borde lösa problemet med banning

jupp, använde den också för att läsa lite på sidan.
Citera
2004-09-06, 12:12
Medlem
GrisGugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
det känns som om den extremt korrekta svenskan i kombination med den muslimska fundamentalismen mest manar fram bilden av en ädelvit nationell som sitter och författar..
Jag tänkte också på det. Men det faller på att ädelvita nationalister brukar vara bedrövligt dåliga på svenska.

Citat:
Ursprungligen postat av Bleep
Helt rätt. Jag är totalt övertygad om att det vid köksborden i Rinkeby snackas betydligt mer skit om 'svennar' än vad det görs om 'blattar' vid köksborden i Danderyd.
Självklart, i Danderyd känner man väl knappt till att det finns några 'blattar'...
Citera
2004-09-06, 14:11
Medlem
Bob Marleys Spökes avatar
Citat:
det känns som om den extremt korrekta svenskan i kombination med den muslimska fundamentalismen mest manar fram bilden av en ädelvit nationell som sitter och författar..

Fick också den känslan..
Citera
2004-09-06, 16:44
Bannlyst
Citat:
Om du läser mitt inlägg noga ser du att jag ifrågasätter om det verkligen var skrivet av muslimer.

Du är ju otrolig du. Ska du alltid sitta och försvara muslimer oavsett?

Du tror inte muslimerna hade bannat denna om han uttryckte sådana åsikter som stred emot muslimerna?

Som du ser bannas man direkt om man säger emot islam på detta forum, inte om man är "för mycket" muslim.
Citera
2004-09-06, 17:03
Bannlyst
nä, jag försvara inte muslimer "oavsett", kanske den "rena religionen" i sig , men visst finns seder och bruk i vissa länder där muslimska fundamentalister har makten som jag har svårt att uppskatta (som vissa bestialiska straff, stening för "okyskt" beteende osv)

å andra sidan finns det ju uppenbarligen många svenskar som drömmer om ett liknande rättsystem (se alla trådar där massa Bengt Svensson'ar sitter och vill kastrera/halshugga/knivhugga/stympa våldtäktsmän och mördare tex.) - och faktiskt västländer som själva utför liknande bestialiska straff (USA, t ex, att dö i elektriska stolen lär ta flera minuter och det börjar ryka ur öronen innan man "kolat vippen")

anledningen att jag ifrågasatte detta - var helt enkelt att jag inte riktigt nödvändigtvis tror på att alla på internet är de som de utger sig för att vara, och att jag tar mig friheten att ifrågasätta "äktheten" i ett inlägg skrivet på ett elektroniskt diskussionsforum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in