Kom över detta svenska musliminriktade forum vilket verkar vara ett tillhåll för allehanda muslimska extremister.
De ber till allah att han ska hjälpa dem lämna den fördömda landet Sverige, de skriver hur illamående de blir av att se så många orena icketroende människor på gatorna etc.
www.sindbad.se
ett smakprov:
De ber till allah att han ska hjälpa dem lämna den fördömda landet Sverige, de skriver hur illamående de blir av att se så många orena icketroende människor på gatorna etc.
www.sindbad.se
ett smakprov:
Citat:
Jag vill Varna från Stockholm Mosken. Och det för bla..Många saker men kan ta några saker som ex.
Idag i Sverige har vi idag något som vi kallar "Västvänliga Muslimer ". Dessa Muslimer tycker att Jihad är fel och att det inget har med Islam att göra . Dom tycker även det är det är okej att rösta och bilda Islamska parti i Sverige.
För ca: 1 månadsen bad "Imamen" i Stockholms moske att folk som stödde/Hyllade Islamistiska Terrororganisationer lämna mosken, eftersom det inte hör hemma i Islam , och att vi skulle återgå till "den riktiga Islam"
Idag i Sverige har vi idag något som vi kallar "Västvänliga Muslimer ". Dessa Muslimer tycker att Jihad är fel och att det inget har med Islam att göra . Dom tycker även det är det är okej att rösta och bilda Islamska parti i Sverige.
För ca: 1 månadsen bad "Imamen" i Stockholms moske att folk som stödde/Hyllade Islamistiska Terrororganisationer lämna mosken, eftersom det inte hör hemma i Islam , och att vi skulle återgå till "den riktiga Islam"
Citat:
jag är gift med min kusin vi är båda muslimer. just nu ansöker vi om uppehållstillstånd för honom för att kunna bo i sverige. problemet är att inom islam är mannen försörjningspliktig men efter omständigheterna är detta omöjligt för oss. Jag blir alltså den som försörjer familjen, men egenom att ha ett gemensamt bankkonto sätter vi in alla våra pengar som min man har hand om. jag vill inte att han ska känna som om att han inte kan försörja oss enchalla en dag kan han det. Hur ska jag kunna få honom att känna stolthet och säkerhet i ett nytt land då jag vet mer än honom om tillvägagångsättet samt inne känna sig ensam och utlämnad i början när han inte kan språket? Hur kan jag få min man att känna sig som den man han är i egypten fast i sverige?