2004-09-04, 16:27
Bannlyst
Kom över detta svenska musliminriktade forum vilket verkar vara ett tillhåll för allehanda muslimska extremister.
De ber till allah att han ska hjälpa dem lämna den fördömda landet Sverige, de skriver hur illamående de blir av att se så många orena icketroende människor på gatorna etc.

www.sindbad.se
ett smakprov:
Citat:
Jag vill Varna från Stockholm Mosken. Och det för bla..Många saker men kan ta några saker som ex.

Idag i Sverige har vi idag något som vi kallar "Västvänliga Muslimer ". Dessa Muslimer tycker att Jihad är fel och att det inget har med Islam att göra . Dom tycker även det är det är okej att rösta och bilda Islamska parti i Sverige.
För ca: 1 månadsen bad "Imamen" i Stockholms moske att folk som stödde/Hyllade Islamistiska Terrororganisationer lämna mosken, eftersom det inte hör hemma i Islam , och att vi skulle återgå till "den riktiga Islam"

Citat:
jag är gift med min kusin vi är båda muslimer. just nu ansöker vi om uppehållstillstånd för honom för att kunna bo i sverige. problemet är att inom islam är mannen försörjningspliktig men efter omständigheterna är detta omöjligt för oss. Jag blir alltså den som försörjer familjen, men egenom att ha ett gemensamt bankkonto sätter vi in alla våra pengar som min man har hand om. jag vill inte att han ska känna som om att han inte kan försörja oss enchalla en dag kan han det. Hur ska jag kunna få honom att känna stolthet och säkerhet i ett nytt land då jag vet mer än honom om tillvägagångsättet samt inne känna sig ensam och utlämnad i början när han inte kan språket? Hur kan jag få min man att känna sig som den man han är i egypten fast i sverige?
Citera
2004-09-04, 16:35
Bannlyst
en till godbit:
Citat:
Jag har en pojke som är 15 år,jag har honom var 14:d dag,pappan som oxså är muslim har inte fostrat sonen i islamsk anda.Nu vid denna ålder har han haft många flickvänner,och jag misstänker att han oxså har haft djupare umgänge med dom.Skall jag ta upp om att han skall lämna islam och bli kristen,för han har redan gjort allt som är haram,han röker har druckit alkohol.haft umgänge med flickor.Jag har informerat honom om detta,men det går in genom andra örat och ut i andra.Mina andra 2 pojkar som jag har med min nuvarande fostrar jag så gott det går i islamsk anda.men min 15 åring går helt i haram spåret.Förtvivlad är jag,för enligt shaira lagen skulle han blivit dödsdömd.Hjälp mig,skall jag bara vänta och se eller skall jag skicka han till en Quran skola i egypten.ma salam,ummaly
Citera
2004-09-04, 16:37
Medlem
Svenskfientligheten breder ut sig. Ack, du gamla du fria nord.

Skulle en svensk kalla dessa böntorskar för oren människa så skulle "svenne" bli kallad "rasist" etc.
Citera
2004-09-04, 16:39
Medlem
asa_odems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrobarro
en till godbit:

hahaha...jävlar att hänga upp sig på det. Äntligen någon som fattar vad livet handlar om.
Citera
2004-09-04, 16:47
Bannlyst
det läskiga är tycker jag, att i det sista citatet ger hon sin egna son i princip en dödsdom. eftersom han lever orent.
Citera
2004-09-04, 17:04
Bannlyst
Usch vilken läskig religion, och den/de får härja fritt i vårat land.
Nu har de, muslimer, tagit livet av en massa oskyldiga skolbarn i Ryssland också. Vad blir nästa illdåd från dessa sk. "rättrogna" ?

Fy fan för dessa människor och deras äckelreligion. :mad:
Citera
2004-09-04, 19:53
Medlem
Den här är kul:

"Salamun Alaikum
Kära bröder och systrar och alla andra som besöker forumet. Jag såg på bolibompa ikväll och de visade tecknade filmen Alladin. Jag är inte arab själv men blir bestört hur de visar araber på TV. Araberna är antingen halvnakna, fula, dumma eller giriga. Vi vill väl inte att våra barn ska växa upp med den bilden och tro att människorna i mellanöstern är sådana.

Jag föreslår att vi stormar SVT och Disney med protestbrev där vi säger att alla människor är lika värda och att vi inte är sämre än någon annan.

Må Allah vara med oss."

Har Mona Muslim syskon måntro?
Citera
2004-09-04, 22:29
Medlem
nebutsdutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrobarro
en till godbit:

Kära oroade mamma. varför denna avundsjuka och svartsjuka på din son från din sida? Och varför frågar du om han ska bli kristen? du borde istället göra mer för att han ska vara muslim. Bjud hem en av hans flickvänner och deltag i deras sexorgier iställer för att tjura över situationen, tro inte att du är bättre för du är ju redan inne på din andra man vilket är Haram!!
Nä sup ner dig med med din son och hans flickvänner och se till att få igång ett rejält gangbang på så sätt kommer ni varanndra närma och behåller det inom släkten.
Citera
2004-09-04, 22:31
Medlem
oj oj oj!

jag svarade i ett inlägg om en liten flicka som var rädd för guds straff eftersom hon inte bar sjal. hon undrade om gud skulle straffa henne även om hon bad typ. jag svarade att det inte står i koranen att kvinnor ska täcka håret. det står däremot att de ska klä sig anständigt, vilket i sverige betyder att de t.ex. kan klä sig i kjol på sommaren, vilket ju inte anses oanständigt.

jag fick snabbt ett mkt upprört svar där jag ombads hålla mig utanför diskussionerna, samt ett svar där någon faktiskt ville bemöta mitt påstående och frågade om jag läst den arabiska orginalversionen av koranen osv. dessutom kunde jag inte logga in längre eftersom jag var bannad! när jag läste i tråden så var mitt inlägg strax borttaget också. någon tackade den snälla moderatorn att han hade tagit bort mitt inlägg!

vafan!? vilket skit-forum!
Citera
2004-09-04, 22:37
Medlem
Himmelwagens avatar
Jep, verkar smått fascistiskt. Om jag förstår dig rätt gjorde du inget annat än artigt debattera en trosfråga. Bannar de dig för det har de nog en smått medeltida attityd.

Ska ta en titt på det där forumet, verkar kul.
Citera
2004-09-04, 22:41
Medlem
japp, så var det! dessutom tog de bort mitt inlägg. jag skapade ett nytt konto med samma nick fast en 2a efter och svarade på de svar jag fått. därefter blev jag snabbt bannad igen, denna gången på ip och så att jag inte ens kan läsa på forumet. via en kompis dator kunde jag se att de tagit bort ett inlägg där jag skrivit typ "ja, censur av oliktänkande är ju jättehärligt." som svar på någon som tackade adminen för att han tagit bort mitt första inlägg!
Citera
2004-09-04, 22:55
Bannlyst
Nu får det räcka!

Vi måste mobilisera våra styrkor mot de islamistiska fraktionerna som sprider sig likt cancersvulster i denna värld. Detta kan inte få fortgå. Vi måste ta vårt ansvar och radera ut svinen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in