Citat:
Ursprungligen postat av lithionit
det r idioti att sluta tvrt, ju lngsammare man stter ut desto bttre. Annars r risken stor fr utsttningssymptom och frvrrad depression
nnu vrre idioti att brja med skiten tycker jag..
under 90+ talet s marknadsfrdes detta som en mirakel drog under den tiden s gav man det till barn.
jag fick det av verlkaren barnpsykiatriker precis vid 18 rs lder och d p grund av aggressionsproblem och fr att humret pinglade upp och ner hela tiden ,var instabil..
deprimerad var jag icke mera n ngon annan vanlig tonring.finns mnga fanatiker dr ute som tycker att alla ska ta denna medicin bara fr att det r serotonin i den.
Min dumma morsa trodde att den skulle gra mig lugnare under 90 talet och snllare jvla idiot.
d kan man ju stta in Atarax istllet eller stta ut ngon annan medicin varfr brja med denna SSRI bara fr att f ngon lugnare ,stabilare ?
Hur som helst
antidepressiv r den nda drogen jag har ftt av lkaren .
fick Fontex vid 18 rs lder och har aldrig ftt ngot anat ju ett par kartor smntabletter vid 23 rs lder det r allt..
fick nu 8 r senare fr frsta gnger fr ett par mnader sedan ngot som heter lugnande Atarax men det r frsta gngen i mitt liv jag har ftt Atarax..