när man slutar med SSRI så får man ju stora biverkningar men det är inget man informeras om alls
Tex under alla de gånger jag har fått de utskrivna av psykiatriker första gången så var det en allmänläkare .
Men jag frågade dem om man kunde bli beroende av dem och fick svar nej.
läste
bipacksedel bara för ca 1 halv år sedan och där så stod det nu att man inte fick sluta direkt med dem.
Men under alla andra åren så har det inte stått något om att det är farligt att lägga av direkt.
varför hålls det hemligt eller är det nyligen ny information som har kommit ut.??
slutade direkt för ett tag sedan.
Blev helt jävla borta direkt ett par veckor ,ringde i öronen och bultade som en fabrik i hela skallen ,kändes som när man åker flygplan och får problem med öronen fast 10 gånger värre.,fick också syn rubbningar och blev väldigt desorienterad som en 80 årig gammal gubbe och kunde eller visste inte vart jag befann mig någonstans,samma sak med balansen blev svimfärdig och höll på att ramla omkull omkull ett flertal gånger.
Tinnitus problem och att det bultade som en fabrik minskade sakta en hel del med tiden.
skulle jag ha cyklat,åkt moped under den tiden då så skulle jag ha krockat eller kört omkull .