• 1
  • 2
2011-03-03, 04:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Airsteala
True, mina betyg börjar med bli sämre faktiskt. Jag har inte tränat så mycket på egen hand, men under skolidrotten tyckte jag det var skit kul och jag var bra på ämnet. Nu, sista terminen, har vi ingen idrott längre i skolan och det är nästan så att jag skulle kunna betala för att få idrott på schemat i skolan igen. Då är det fan deppigt, - om man skulle kunna tänka sig att betala för skolgymnastiken...

Hur fungerar det för dig? Tränar du som ovanstående rekommenderat? Jag funderar på att börja gå ut och jogga så fort min förkylning släpper och isen smälter.

Jag köpte årskort på ett gym för en månad sedan. Så jag har tränat regelbundet i en månad nu. Jag har fysiskt blivit piggare, men ska jag vara ärlig så är jag lika omotiverad i skolan...
Citera
2011-03-08, 02:03
Medlem
Airstealas avatar
Även om jag sovit lite det senaste har jag ändå hållit mig sysselsatt de senaste. Som jag tidigare nämnt ang fotografering, var jag ute i helgen och fotade med en kompis. Jag var även ute båda helgerna på mindre hemmafester och drack inte speciellt mycket, utan var med där för att det är socialt och trevligt. Jag tränade även idag, första gånger på länge, då jag dragit på mig en långvarig förkylning. Allt känns lite bättre nu, men jag har inte riktigt lyckats få tillbaka studiemotivationen än. Får hoppas på att det rullar på!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in