Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Säker på att det är en vdsl-tjänst och inte ethernet? Jag har vdsl från B2 och mig veterligen erbjuder dom inte 10/10, möjligtvis 10/9 eller 12/9?
Full duplex skall enligt uppgift vara implementerat för dom flesta telestationerna som har vdsl men det kan mycket väl vara så att stationen inte är utbyggd med det. Annars är det, precis som du säger, bäst att ringa kundtjänst och kolla och i förekommande fall be dom slå på det för kunden. Jag är övertygad att dom slarvar med detta.
Jag vet inte direkt vad det heter, men jag har bredbandet via fastighetsnätet, och jag fick det runt 2002-2003. Det är 10 mbit in/ut, det är jag säker på. Har kommit upp i dem hastigheterna också vid gynnsamma fall (1,1 mb/sek från Microsofts hemsida). Jag fick ett erbjudande för några månader sedan att uppgradera till 100 mbit men avböjde det dels för att det skulle kosta runt 800kr/månad plus tillägg om man laddade ner över en viss gräns, dels för att mina behov täcks av mitt nuvarande bredband

Tänkte ringa kundtjänst nu, men det var en väntetid på 15 min så jag väntar tills nästa vecka istället