Citat:
Ursprungligen postat av
-GG
Ja!
Och det finns ingen grupp som är så folkilskna som araber är.
De kan inte vara runt andra människogrupper. Det funkar bara inte.
Negrer kan ändå vara roliga och sociala, även om neger-rycket alltid lurar bakom ett hörn.
Negrer e dom enda som ofta får skit enbart på grund utav hur dom ser ut, ofta e dom underhållande, bra på sport, musik och liknande. Inga Einstein men går å tolerera!
Araber däremot, sluga, tävlande, blattiga me sitt guld å flasha status, massa konstiga komplex iom islam, ja tror dom som grupp vill vara störst bäst å vackrast men en röst inombords vet om sanningen och de gör att dom agerar ut. Fördomarna dom har mot sig har dom helt å hållet skylla sig själva för, ja har haft å göra me dom hela mitt liv så vet hur dom funkar. Aggresivt konvertera folk till islam gör dom lyckligare än allt annat. Grooma svenska naiva tonåringar när dom själva e 15-20 år äldre e normalt, e jävligt fula också typiska macho me små kukar! Ja jag tycker vi i Sverige har alldeles för många, en normal mängd från de hållet av världen ok men här börjar de seriöst bli en enklav dom har utnyttjat svensk gästfrihet till max å mer därtill.
Isis, krig, terrorism under hela min uppväxt bara problem, ingen annan folkgrupp har så mycket problem asså