2011-03-03, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KulAid
Hej!
Igår var jag i Paris och besökte lite olika sevärdigheter som Eiffeltornet, Notre-Dame etc.

Något jag dock inte ville se var alla svarta jag såg. Trodde att jag kommit till Nigeria.
Åkte tåg/tunnelbana under hela dagen och under min färd såg jag ca 70% svarta, 25% araber och 5% vita.
Jag trodde jag skulle få se fransmän med baskrar men det enda jag såg var invandrare.... Blev så j*vla lack. Hade högre tankar om Paris.
Under resans gång såg jag också ett tjugo-trettiotal förorter som var tre, fyra gånger så stora som rosengård (bor i malmö). Jag såg även en massa block som var helt övergivna och förstörda, vissa såg väldigt brännskadade ut. Tågen och tunnelbanan var väldigt ofräsch.

Jag vill aldrig mer åka till Paris efter denna upplevelsen. Kunde lika bra åkt till Afrika om det inte vore för Eiffeltornet.

Paris är en förlorad stad.

Någon som varit i Paris och kan dela med sig av sina upplevelser där?
Tror ni att den vita fransmannen kommer försvinna snart?
Har invandrarna redan tagit över Frankrike?

Hälsningar

Vad tror du Madagaskar borna kända när fransmännen tog deras land? Kanske negerna känner payback time och åker tunnelbana hela dagarna istället för roys rolls till jobbet som bankdirektör
Citera
2011-03-03, 17:58
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin

Alla uppfinningar vita kommitt på då som datorer, tv, all modern teknologi skapades av européer dock har asiater börjat utveckla en del på senaste tiden.

Sedan är det rasistiskt av dig att bunta ihop alla vita. Länder som Sverige, Finland, Irland och liknande kan inte beskyllas för vad England och Frankrike gjort.

Men så är du ju rasist också.

Araberna hade en mer omfattande slavhandel än européerna hade med Afrika och det var araberna som började slavhandeln en gång i tiden. Varför tror du att det bor miljoner negrer i Arabien? Så med din logik var det rätt att européerna erövrade araberna för att araberna behövde sota för sin rasism och slavhandel med negrerna?

Vem vet om araberna inte började med att förslava negrerna hade kanske aldrig européerna tagit efter dem?

Nej, jag är inte rasistisk. Med vita så förstår du själv vad jag menar. Du får säga svart, neger, etc. men jag får inte säga vita?

Araberna hade också slavhandel, men verkligen inte i lika stor omfattning som vita hade. Araber hämtade med sig lite från grannarna, men dom seglade inte runt hela jorden och hämtade med sig slavar. Vita har tagit slavar från alla hörn och har utplånat en hel del, du kan inte neka till det.

Nej, jag säger inte att det var rätt att européerna erövrade araberna för att araberna behövde sota för sin rasism och slavhandel med svarta. Har inte sagt det så vet inte vart du får det ifrån. Sa att vita erövrade Afrika, och nu när afrikaner finns i Frankrike så är det ett problem. Men när vita var där så var det inget problem. Det jag vill säga är att Frankrikes kolonisation är en bidrag till varför det finns så många araber och svarta i Frankrike. Kolla bara på alla länder där man har koloniserat mycket. England, Holland, Frankrike, Spanien etc. Alla dessa länder har väldigt många från platser där man har haft en koloni. Och nu har dessa blivit en del av landet. Åk till England och fråga en svart person, som heter Smith i efternamn. Personen ser sig som en engelsman.
Åk till Holland och fråga en svart person som heter något holländskt vart personen kommer ifrån. Likadant med Frankrike.

Ingen äger världen. Men det är många som tror att dom har mer rätt än andra.
Citera
2011-03-03, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDillinger
Nej, jag är inte rasistisk. Med vita så förstår du själv vad jag menar. Du får säga svart, neger, etc. men jag får inte säga vita?

Araberna hade också slavhandel, men verkligen inte i lika stor omfattning som vita hade. Araber hämtade med sig lite från grannarna, men dom seglade inte runt hela jorden och hämtade med sig slavar. Vita har tagit slavar från alla hörn och har utplånat en hel del, du kan inte neka till det.

Nej, jag säger inte att det var rätt att européerna erövrade araberna för att araberna behövde sota för sin rasism och slavhandel med svarta. Har inte sagt det så vet inte vart du får det ifrån. Sa att vita erövrade Afrika, och nu när afrikaner finns i Frankrike så är det ett problem. Men när vita var där så var det inget problem. Det jag vill säga är att Frankrikes kolonisation är en bidrag till varför det finns så många araber och svarta i Frankrike. Kolla bara på alla länder där man har koloniserat mycket. England, Holland, Frankrike, Spanien etc. Alla dessa länder har väldigt många från platser där man har haft en koloni. Och nu har dessa blivit en del av landet. Åk till England och fråga en svart person, som heter Smith i efternamn. Personen ser sig som en engelsman.
Åk till Holland och fråga en svart person som heter något holländskt vart personen kommer ifrån. Likadant med Frankrike.

Massinvandringen har inget med kolonier att göra, Sverige överfylls av svarta folkslag och Irland och Finland börjar så smått överfyllas.

ALLA vita nationer ska helt enkelt utrotas, det är vad det handlar om. Även nationer som aldrig koloniserat några andra ska utrotas, judarnas hat mot de vita Goyerna är för stort för det.

Massinvandringen handlar enbart om att judarna ser de vita som sina rivaller och det enklaste sättet för judarna att besegra de ädla européerna är genom massinvandring av underlägsna svarta och arabiska folkslag till Europa. Eftersom IQ nivån kommer sjunka något enormt och en enorm brottslighet och våld kommer ske i hela Europa.

Judarnas plan går perfekt.
Citera
2011-03-03, 18:09
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:
Negrerna i Frankrike är lika lite fransmän som negrerna i Sverige är svenskar.

Var belgarna i Kongo kongoleser enligt ditt sätt att tänka? De bodde ju där och var medborgare där, så de vita belgarna var lika mycket kongoloser som de infödda negrerna var det.

Eller?

Jaså. Trodde att alla vita sydafrikaner såg sig som sydafrikaner. Men med ditt tänkande så får dom inte tänka så, för dom är ju vita och i afrika finns det inga vita?

Hur länge anser du att man måste vara i ett land för att vara från det landet? Det hjälper inte att man är född, uppvuxen, jobbat och dör i landet? Utan man måste vara där i 1000 år för att bli medlem. Så även efter 4-5 generationer, så har man ingen rätt till att kalla sig för svensk, fransman, britt, tysk etc? Svara på hur länge man måste ha varit i ett land för att få kalla sig för tex svensk, eller fransman, så har jag en till fråga efter det.
Citera
2011-03-03, 18:10
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Negrerna i Frankrike är lika lite fransmän som negrerna i Sverige är svenskar.

Var belgarna i Kongo kongoleser enligt ditt sätt att tänka? De bodde ju där och var medborgare där, så de vita belgarna var lika mycket kongoloser som de infödda negrerna var det.

Eller?

Läs in dig på t.ex. Frankrike och Algeriets gemensamma historia så du förstår vad det egentligen handlar om.
Citera
2011-03-03, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDillinger

Massinvandringen har inget med kolonier att göra, Sverige överfylls av svarta folkslag och Irland och Finland börjar så smått överfyllas.

ALLA vita nationer ska helt enkelt utrotas, det är vad det handlar om. Även nationer som aldrig koloniserat några andra ska utrotas, judarnas hat mot de vita Goyerna är för stort för det.

Massinvandringen handlar enbart om att judarna ser de vita som sina rivaller och det enklaste sättet för judarna att besegra de ädla européerna är genom massinvandring av underlägsna svarta och arabiska folkslag till Europa. Eftersom IQ nivån kommer sjunka något enormt och en enorm brottslighet och våld kommer ske i hela Europa.

Sedan är jag emot kolonialism och invandring överallt. Jag är för att alla vita som bor i Afrika och Asien flyttar tillbaka till Europa och de icke européer som bor i Europa ska flytta tillbaka till sina egna länder, alla mår bäst av att bo där de hör hemma rent rasligt.
Citera
2011-03-03, 18:12
Medlem
drPlutoniums avatar
Någon (USA) borde släppa en atom bomb på Frankrike, England, Holland, Belgien och Sverige så tar de med sig 99% av muslimerna i Europa. De är ändå skitländer så det är en win/win situation.

PS: Tonaldin och Megaskurt är dumma i huvudet, har läst igenom era inlägg och man blir i det närmaste deprimerad. Hur korkade får ni bli? Stick från tråden och låt de som har en IQ över >70 diskutera.
Senast redigerad av drPlutonium 2011-03-03 kl. 18:15.
Citera
2011-03-03, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GurkhakrigareN
Edit: Du hamna på min ignorelista för jag orkar inte med ditt hjärntvättade drabbel. Jag får helt enkelt sova med gott samvete när jag inte behöver mötas av din propaganda imorgon. Puss.
Det är bra, följ dina kära ledare och dra en runk till Ohlytavlan i hallen också...

Citera
2011-03-03, 18:22
Medlem
ExecutiveForces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
De är mycket svartmuskigt i Paris och f.ö. i hela Frankrike. Dock kan man få ett felaktigt intryck av deras mängd eftersom de är arbetslösa i hög utsträckning och dräller på stan under dagarna medan fransmännen jobbar ihop till deras bidrag. Ungefär som i Sverige mao.

Sanningen, sanningen.
Citera
2011-03-03, 18:22
Medlem
700 förorter med muslimer i Frankrike
http://www.youtube.com/watch?v=J1fcgSvu6xM
Citera
2011-03-03, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Läs in dig på t.ex. Frankrike och Algeriets gemensamma historia så du förstår vad det egentligen handlar om.
Det är helt olika raser i grund och botten. Att Frankrike erövrat Algerien gör inte algerierna till fransmän.

Varken genetiskt, religiöst eller kulturellt har de likheter med varandra, algerierna är arabiska muslimer med arabisk klankultur medan fransmännen är européer med en annan religion och kultur.
Citera
2011-03-03, 18:27
Medlem
JohnDillingers avatar
Citat:

Jaha, så folk som flyr sina kära hemländer dom gör det från judarnas order om att utrota ALLA vita nationer. Visste inte att mina föräldrar fick det uppdraget, ska ta ett snack med dom och se vilken jude som kom med det uppdraget.

IQ... Du verkar inte förstå vad IQ är. Du ska inte blanda ihop IQ med intelligens.

"IQ-testetet ger bara ett mått på korttidsminne, ordförråd och så kallad spatial resonemangsförmåga, men säger inte något om en persons kreativa fantasi, ledarskapsförmåga, sociala sensibilitet, kommunikationsförmåga, konstnärliga eller musikaliska förmåga, anlag för teknik och mekanik och praktisk förmåga."

En enorm brottslighet och våld kommer att ske i hela Europa? Okej, du har tydligen inte läst på lite historia och annat. Du vet tydligen inte vad för brott vita har gjort runtom världen, vilka vidriga brott? Mord är lite värre än misshandel. Även om vita har misshandlat, så har dom definitivt mördat fler icke-vita än vad araber och svarta har mördat vita.

Sen så förstår jag om judarna är bittra, du hade nog också varit bitter om ditt folk fick gå igenom det judarna har fått gå igenom.

Så lägg ner ditt skitsnack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in