2013-11-14, 12:06
Medlem
zorb89s avatar
Jklar vilken vecka! Fyllde p igr och har nu en avkastning p 34%.

Ett PM och det kommer bli fiiint!
2013-11-14, 13:31
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Jklar vilken vecka! Fyllde p igr och har nu en avkastning p 34%.

Ett PM och det kommer bli fiiint!

Det har vi hrt mnga gnger under Karos historia. I slutndan har allt lett till en besvikelse och nyemission.

Grattis till vinsten, se till att gra dig av med skiten fortare n kvickt!
2013-11-14, 13:35
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Det har vi hrt mnga gnger under Karos historia. I slutndan har allt lett till en besvikelse och nyemission.

Grattis till vinsten, se till att gra dig av med skiten fortare n kvickt!
Jag vet historian och det som kan f kursen att rusa flera kronor om det nu gr bra som det verkar kunna gra
2013-11-14, 13:44
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Jag vet historian och det som kan f kursen att rusa flera kronor om det nu gr bra som det verkar kunna gra

Det har vi ocks hrt frr, men hoppas inte fr mycket! Karo Bio kommer aldrig i ml och r en dyr aktie att ga i lnga loppet. Vad ska ndras nu d?
2013-11-14, 17:21
Medlem
zorb89s avatar
http://www.redeye.se/aktiebloggen/ka...jlig-tenbagger

Nu har Redeye lagt ut en analys ocks. Hittade bolaget fr ca 1mn sedan p en blogg av en duktigt analytiker(Han hade flera historiskt sett vinnande vrdepapper i bagaget).

Kurt-sune:
Du gr in i varje trd och sger att det r skit, sk upp information sjlv innan du brjar uttala dig om hur dligt allt r frutom Google.
2013-11-14, 17:26
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
http://www.redeye.se/aktiebloggen/ka...jlig-tenbagger

Nu har Redeye lagt ut en analys ocks. Hittade bolaget fr ca 1mn sedan p en blogg av en duktigt analytiker(Han hade flera historiskt sett vinnande vrdepapper i bagaget).

Kurt-sune:
Du gr in i varje trd och sger att det r skit, sk upp information sjlv innan du brjar uttala dig om hur dligt allt r frutom Google.

Karo Bio har aldrig lyckats med ngonting mer n att gra sina aktiegare besvikna. Tyvrr gr mnga p tramset nr det kommer sdana hr ryck emellant. Vill du p allvar tjna pengar p brsen mste du separera aktien frn bolaget. I Karo Bios fall r aktien tillflligt bra, men bolaget r fortfarande inget att hnga i granen, vilket du frr eller senare kommer att mrka.

Kp riktiga aktier istllet!
2013-11-14, 17:40
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Karo Bio har aldrig lyckats med ngonting mer n att gra sina aktiegare besvikna. Tyvrr gr mnga p tramset nr det kommer sdana hr ryck emellant. Vill du p allvar tjna pengar p brsen mste du separera aktien frn bolaget. I Karo Bios fall r aktien tillflligt bra, men bolaget r fortfarande inget att hnga i granen, vilket du frr eller senare kommer att mrka.

Kp riktiga aktier istllet!
Nej och det r ju just det som r bra i nulget. De har en sak p G och kursen har varit uppe p 15kr tidigare s mnga lr vilja g in och kommer ett lyckat PM slr det i taket. Tror minst p 4kr i ett snt lge.

Som Northland menar du? Finns inga skra bolag
2013-11-14, 22:07
Medlem
felias avatar
+25% idag, verkar som fler insett potentialen i KB. Att kunna regenerera myelin r ungefr som att kunna terskapa tandemalj fast vassare. Hoppet finns fr de som invalidiserats av MS att terf svunna kroppsfunktioner. Det som r fr bra fr att vara sant r att aktien gr fr 80re men den trenden verkar vara p vg att brytas nu.
2013-11-15, 09:38
Medlem
zorb89s avatar
Fortsatt tryck idag
2013-11-15, 23:08
Medlem
frankie16s avatar
Vilken jkla hjdaraktie senaste mnaden. Jag r upp 130%. Ska bli en spnnande att se hur det fortstter nsta vecka. Jag trodde det skulle bli ngon form av rekyl idag men det blev plus - det knns starkt.
2013-11-21, 09:52
Medlem
zorb89s avatar
Slt idag, dliga indikationer jag inte vgar kra vidare p.

Avkastningen blev 17% och kanske gr in igen nr jag ser bttre lge.
2013-11-21, 13:57
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Slt idag, dliga indikationer jag inte vgar kra vidare p.

Avkastningen blev 17% och kanske gr in igen nr jag ser bttre lge.

Nr ser du ett bttre lge? Sdana hr bolag r omjliga att bedma fr en vanlig aktiespekulant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in