2011-02-28, 23:41
Bannlyst
tjenare, skulle för en 10minuter sen gå och öppna en ny dosa från kylen så kom jag på att jag glömt att inhandla veckans stock. Så tack vare min dåliga minne så sitter jag nu "snuslös"

Så min fråga, finns det något bra sätt att stilla snus suget med det man kanske har hemma?
Citera
2011-02-28, 23:44
Medlem
Scarecrovvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leifgw77
tjenare, skulle för en 10minuter sen gå och öppna en ny dosa från kylen så kom jag på att jag glömt att inhandla veckans stock. Så tack vare min dåliga minne så sitter jag nu "snuslös"

Så min fråga, finns det något bra sätt att stilla snus suget med det man kanske har hemma?

Nej det går inte. Har varit där själv några gånger. Gå lägg dig nu och inhandla imorgon. Mitt bästa tips inget annat funkar tro mig
Citera
2011-02-28, 23:44
Medlem
Civilsnutens avatar
Om du har tuggummi så ersätt prillan med det (tugga på det först). För mig är det inte längre nikotinet som är beroendet utan det är att ha något i överläppen som jag saknar när jag är utan snus.

Edit: Tänkte inte på vad klockan var Det bästa du kan göra är att lägga dig och köpa snus imorgon bitti.
Citera
2011-02-28, 23:49
Bannlyst
Ja gå och lägg dig och köp snus imorn? Annars håller jag med föregående talare om att tuggummi under läppen funkar någorlunda, lindrar ju inte mot nikotinet direkt men ja. Behöver inte va tuggummi men kan va något man kan köra under läppen.

Mycket möjligt att sötsaker funkar också.
Citera
2011-02-28, 23:52
Medlem
Godis är bra. men mitt bästa tips är att ta snusa ingefära
Citera
2011-02-28, 23:54
Bannlyst
Kan inte gå o sova nu när jag börjar jobba kl. 03.00!
Citera
2011-02-28, 23:55
Medlem
Scarecrovvs avatar
Citat:
Kan inte gå o sova nu när jag börjar jobba kl. 03.00!
3 timmar klarar du, eller är inget öppet när du ska iväg kanske finns nån mack eller nånting?
Citera
2011-02-28, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scarecrovv
3 timmar klarar du, eller är inget öppet när du ska iväg kanske finns nån mack eller nånting?

Jo tänkte att jag kanske ska svänga förbi statiol påvägen till tåget
Citera
2011-03-01, 00:05
Medlem
Scarecrovvs avatar
Citat:
Jo tänkte att jag kanske ska svänga förbi statiol påvägen till tåget
Då är det bara att stå ut tycker jag. Finns inget som kan ersätta snus för mig iaf!
Citera
2011-03-01, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scarecrovv
Då är det bara att stå ut tycker jag. Finns inget som kan ersätta snus för mig iaf!

Jo får väl ta och göra det.

EDIT: Åker tamme fan me och köper en dosa nu på störten sikförbannat
Citera
2011-03-02, 04:33
Medlem
Jiants avatar
finns många varianter...om du bara är ute efter något att ha under läppen (desperata fall funkar allt...nästan) knöggla ihop en bit papper i den storlek som passar och tryck upp, du kan lägga något i (inget te lr liknande, det ger koffein kick...om du är på väg o ska sova)

vad du än gör, använd inte kaffesump xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in