Hejsan!
Köpte nyligen en htc desire och har försökt flera gånger att hämta appar från android market men får alltid upp "Det gick inte att hämta. Försök igen".
Några tips på vad jag kan göra för att lösa detta?
Har du alla de senaste uppdateringarna? Vet att min HTC Legend var seg som fan i början men sen kom en uppdatering och allt gick som smort. Pröva annars kanske att logga in och ut med ditt google-konto, om du fattar vad jag menar.
kolla så du har pengar på luren.. :P
Kolla ordentligt så du verkligen är ansluten till mobilt nätverk eller wifi.
Har också en HTC desiree, men funkar kanon
kolla så du har pengar på luren.. :P
Kolla ordentligt så du verkligen är ansluten till mobilt nätverk eller wifi.
Har också en HTC desiree, men funkar kanon
Ja just det. Kör du med 3G eller Wifi? Med 3G:n får man lite blandat resultat, ibland funkar det och ibland funkar det inte.
Köpte mobilen idag och det är bara gratisappar jag har testat.
Ska testa logga ut och in igen.
Men du har 3G:n på? Har för mig att man behövde gå in och fixa i inställningarna från början. Pröva med Wifi annars, är mycket stabilare som man brukar säga.
Hejsan jag har typ samma problem som TS fast den säger inte att den inte kunde hämta utan den bara står och tuggar utan att något händer. Har provat med allt men inget verkar funka och ja jag har startat om telefonen. Kan någon hjälpa mig med detta provlem?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!