• 1
  • 2
2011-02-28, 22:36
Medlem
...utan att hon rör sig själv!

Lånar min flickväns fb och måste ha hjälp nu! Hon vill att jag ska få henne att komma utan att hon själv behöver vara där och pilla (vilket hon annars alltid måste). Känner värsta pressen nu och vill verkligen lyckas då ingen annan lyckats med detta på henne. Har ingen aning om hur jag ska lyckas! Nån som varit i samma situation?

Alla tips uppskattas!

/en nervös kille
Citera
2011-02-28, 22:39
Medlem
Du kan be henne att tala om hur hon vill att du skall pilla på henne. Jag tror att hon vet det bättre än Flashback.
Citera
2011-02-28, 22:39
Medlem
Pilla själv, utforska hennes underliv.
Det är lättare med fingrarna än med vaginal penetration då de tjejer som kan komma/få orgasm bara genom vaginal penetration är en minoritet.
Citera
2011-02-28, 22:42
Medlem
Knulla henne och samtidigt stimulerar du klitoris med fingrarna idiot säkert tips för att ge orgasm nästan
Citera
Medlem
Skalbamses avatar
prata med din brud istället för oss på flashback?
VI vet INTE hur hon vill ha det, hur hon vill att du ska göra.

Som sagt, prata med henne om det, få henne att förklara hur du ska göra istället för att vi ska ge dig massa onödiga tips som säkerligen inte kommer fungera eftersom vi inte vet hur hon vill bli behandlad osv.
Citera
Medlem
luftburens avatar
Du kan väl pilla på henne i stället?

Eller, om du bara vill använda snorren, satsa på g-punkten. Det är inte alltid lätt men gör ett försök. Kör missionären och håll upp hennes ben så att hon i princip har knäna vid axlarna, och dunka på som vanligt. När du kommer åt slidans främre vägg där det är lite skrovligt är du rätt.

Glöm inte att aldrig använda kondom.
Citera
2011-02-28, 22:44
Medlem
Hon vill att jag ska pilla på klitoris samtidigt men har provat tidigare men det har tydligen inte blivit riktigt rätt. Hur fan ska det pillas egentligen? Cirkelrörelser? Upp/ner? Hon har alltid tagit över men nu är jag som sagt "on My own"
Citera
2011-02-28, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s44
Hon vill att jag ska pilla på klitoris samtidigt men har provat tidigare men det har tydligen inte blivit riktigt rätt. Hur fan ska det pillas egentligen? Cirkelrörelser? Upp/ner? Hon har alltid tagit över men nu är jag som sagt "on My own"
Upp och ner lång och ring fingret
Citera
2011-02-28, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skalbamse
prata med din brud istället för oss på flashback?
VI vet INTE hur hon vill ha det, hur hon vill att du ska göra.

Som sagt, prata med henne om det, få henne att förklara hur du ska göra istället för att vi ska ge dig massa onödiga tips som säkerligen inte kommer fungera eftersom vi inte vet hur hon vill bli behandlad osv.

Nä, nog har jag frågat henne lite smått men tänkte att det skulle vara roligt att "överraska" henne med något hon inte är beredd på. Ni knullexperter här brukar ju ha bra tips
Vill tillägga att hon är expert på att tillfredställa mig (utan mina instruktioner) och vill ge igen med samma mynt. Synd bara att man skulle vara en sån pillernolla :/
Citera
2011-02-28, 22:54
Medlem
Eyjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s44

Alla brudar vill ha det olika.
Så gör så som hon har gjort när hon har pillat på sig själv. För du måste väl ändå kollat hur hon gör. Eller är du så intresserad? Isf kan du sitta där nu...
Slår vad om att det är en test från hennes sida för att kolla om du ens snappat upp något. De flest tjejer visar hela tiden hur vi vill ha det i sängen utan att säga "Gör så här som jag gör nu, det tycker jag är skönt" ni får var lite uppmärksamma helt enkelt
Citera
2011-02-28, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eyja
Alla brudar vill ha det olika.
Så gör så som hon har gjort när hon har pillat på sig själv. För du måste väl ändå kollat hur hon gör. Eller är du så intresserad? Isf kan du sitta där nu...
Slår vad om att det är en test från hennes sida för att kolla om du ens snappat upp något. De flest tjejer visar hela tiden hur vi vill ha det i sängen utan att säga "Gör så här som jag gör nu, det tycker jag är skönt" ni får var lite uppmärksamma helt enkelt

Oj, att hon testar mig tänkte jag inte ens på, nu blev jag ju mindre nervös alltså jag har uppfattat det som att hon tar i rätt hårt och varierar sina rörelser, har försökt testa men det blev inte riktigt rätt reaktion från hennes sida. Omöjligt att veta vad som är lagom hårt..

Tror ni man kan få henne att komma utan att vara i henne? Bara tunga/fingrar utanpå? Vill som sagt överraska henne och har för mig att (nästan alla?) tjejer kan komma enbart vid penetration av klitoris?
Citera
2011-02-28, 23:03
Bannlyst
Pilla henne i näsan?

Nej men pröva er fram. Utforska varandra och ha kul.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in