Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!
Jag har alltid lidit av handsvett, och då ingen liten heller. Det har mer varit en konstant handsvett. Varje dag, utan att jag gör något så rinner den. Det är så jävla jobbigt, man vågar ju inte ta någon i hand längre. Jag har fått något skit man smörjer på händerna som ska torka ut dem, vilket fungerar halvt. Den kan funka en viss tid, men då får jag inte skriva med penna i skolan eller liknande övningar. Och den här operationen man kunde göra när man bränner bort något under lungorna görs ju inte längre. Har ni tips på något man kan göra åt den hemska handsvetten så man kan vara som vanligt folk igen?
Du... jag såg en dokumentär om de människor i sverige som gjort den operationen... och de kompensationssvettades på andra ställen på kroppen... och en del gick från att ha haft äckligt mycket handsvett till att ha äckligt mycket svett över hela kroppen.... :/
En del var helt knäckta, de trodde de hade det dåligt innan, liksom....
Så.. personligen skulle jag testa botox innan jag försökte med operation... den där dokumentären skrämde mig...
Jag menar... nu är det ju händerna... men annars, vem vet var du börjar svettas?
Botoxeffekten går ju bort iaf, om det blir dumt... operationen var såvitt jag vet irreversibel...
Just my... err... blabla, cents.