Hej, ursäkta om jag har placerat den här tråden fel / om det finns en samlingstråd för dessa problem etc.
Jo det är så att jag köpte en ny dator igår med windows 7, allting fungerade felfritt, installerade och körde några spel och det gick jättebra. När jag gick och sov var datorn i viloläge.
Men nu nyss imorse när jag satte på datorn igen fick jag fram den ökända blåskärmen i några sekunder följt av att datorn startades om, då kom jag till en svart skärm som hakade sig fast och jag kunde inte komma vidare på något sätt. Stängde av datorn, startade om, prövade igen; denna gång kom jag till startreparation som inte gjorde ett dugg förutom att försäkra mig om att datorn är nära kaputt.
Jag har prövat att starta den i "senaste fungerande konfiguration" och "felsäkert läge", båda utan någon lycka.
Nu ser jag dessutom att skärmen blivit helt vit efter att datorn hållit på att starta ett tag.
Har ingen vidare lust att dra in den på reparation, formatera om är inget jag helst gör men om det krävs så är jag mer än villig att göra det.
Bjuder på grammatiska fel etc, HJÄLP MIG!!!!!!