2004-09-02, 21:35
Bannlyst
Gör ett avbrott från datorn och sätter mig framför TV:n för att koppla av. Zappar runt och inser att det går två riktiga kalkonprogram samtidigt. På 4:an white trash som gör ett tappert försök att bli idoler och på Kanal 5 raka motsatsen: Defineras kanske inte som white trash, men i mina ögon exakt samma pinsamma människor. "Robinson-Emma" får göra program och först ut handlar det om stureplansdräggets semesteraktiviteter.. Den enda behållningen jag hade av detta program var en lust att som i Brett Easton Ellis roman "Amerivan Psycho", vilja utöva sexuella akter av grov karaktär på de både bimbosarna som flaxade runt i Båstad, för att slutligen ta kål på dem på ett bestialiskt vis..
VARFÖR får denna typ av människor vistas i rutan?? Räcker det inte med program för inbördes beundran och ett ständigt påvisande om vilket horribelt samhälle vi lever i?
Citera
2004-09-02, 21:54
Medlem
Pellenezs avatar
Varför skulle du vilja ha sex med de bimbosarna. Osexigare varelser har jag aldrig sett. Tamara Press är sexigare.
Citera
2004-09-02, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Varför skulle du vilja ha sex med de bimbosarna. Osexigare varelser har jag aldrig sett. Tamara Press är sexigare.
För att förnedra dem på det grymmaste sätt jag någonsin skulle kunna komma på.. Analt/banalt bara jag fick avreagera mig för det usla program jag tyvärr tvingade mig att zappa till
Citera
2004-09-02, 21:58
Medlem
pafas avatar
hehe..det var det roligaste programet jag sett på läng...tänk att vilja göra bort sig på tv.. å det friviligt med
Citera
2004-09-02, 22:17
Medlem
Russinkungens avatar
tänk att ha så mycket pengar å så lite stil! ska man bränna 10 papp på en kväll skulle man väl för fan kunna hitta på nåt roligare än att sitta på stureplan och dricka grogg. nä, skulle jag bränna tio papp på en kväll så skulle jag nog fan köpa ett par horor och sitta hemma och dricka grogg med dom..
Citera
2004-09-02, 23:22
Medlem
Kollade också på det, äckliga jävla brats som trodde dom va skit häftiga fyfan vad jag hatar såna idioter, inte ett jävla rätt i huvet, har levt på sina föräldrar hela livet aldrig tjänat en egen krona knappt.

Fast det värsta va ju dom blonda idiot tjejerna som prata som två mentalpatienter och va helt förkrossade av att dom inte va hemma på Stureplan när deras drottning Paris Hilton hade varit där.

Usch, synd bara att Robinsson-Emma gick med på att vara programledare, för hon är ju inte så störd som det verkar tror jag.
Citera
2004-09-02, 23:25
Medlem
Laments avatar
Får mig att tänka på dokumentären om de rika bratsen som visades på tv3 för några år sedan. "Är det något du saknar i ditt liv just nu?" "Jaaaa, en lamborgini. Men jag får en om ett par månader" "PAPPA BETAAAALAR". Ganska roande, men tragiskt.
Citera
2004-09-02, 23:35
Medlem
ReNus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porris
Kollade också på det, äckliga jävla brats som trodde dom va skit häftiga fyfan vad jag hatar såna idioter, inte ett jävla rätt i huvet, har levt på sina föräldrar hela livet aldrig tjänat en egen krona knappt.

Fast det värsta va ju dom blonda idiot tjejerna som prata som två mentalpatienter och va helt förkrossade av att dom inte va hemma på Stureplan när deras drottning Paris Hilton hade varit där.

Usch, synd bara att Robinsson-Emma gick med på att vara programledare, för hon är ju inte så störd som det verkar tror jag.

Det var ju inte ens riktiga "brats"...
Citera
2004-09-02, 23:48
Medlem
Stjärtgossens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pafa
hehe..det var det roligaste programet jag sett på läng...tänk att vilja göra bort sig på tv.. å det friviligt med

Ja det var skitkul. där har vi deltagarn i den svenska versionen av The Simple Life. Ngn som vet något mer om de brudara? Jobbar de? Vad kommer deras pengar ifrån?
Citera
2004-09-02, 23:49
Medlem
Stjärtgossens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinkungen
tänk att ha så mycket pengar å så lite stil! ska man bränna 10 papp på en kväll skulle man väl för fan kunna hitta på nåt roligare än att sitta på stureplan och dricka grogg. nä, skulle jag bränna tio papp på en kväll så skulle jag nog fan köpa ett par horor och sitta hemma och dricka grogg med dom..

kan bara hålla med dig.
Citera
2004-09-02, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReNu
Det var ju inte ens riktiga "brats"...

Nej kanske det, men både riktiga och fejk är lika jävliga.
Citera
2004-09-02, 23:50
Bannlyst
Jag såg också Dolce Vita på Kanal 5
Robinson-Emma är väldigt trevlig, jag har träffat henne några gånger

Det var faktiskt rätt så kul att se när bratsen visade upp sig i Båstad och Visby. Jag tyckte att bimbobrudarna var söta

Jag och en vän var en kväll i Båstad när det var tennisvecka i somras bara som en kul grej att kolla in hur där var. Det var den dagen det var Rix FM festivalen där, 2 flugor i en smäll, kolla på festivalen och kolla på stan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in