• 1
  • 2
2011-02-27, 16:54
Medlem
Mkiingens avatar
Finns det appar till Iphone som man kan få kontakt med "den andra sidan"? har hittat ett fåtal appar på appstore som säger att de gör det men lutar mer på att det är fejk. Men är det möjligt att det kan vara sant? Jag hämta en som hette Ghost Radar Classic. Jag gick över kyrkogården förra veckan och satte på appen och fick en massa prickar på radarn och fick orderna "Winter" och "Hell". fick rysningar men är det kanske tillfälligt att jag fick dem orderna just då?
Citera
2011-02-27, 16:58
Medlem
zrobs avatar
Hmm .. jag provade den appen förra veckan..Tror inte att den är fejk.. Jag bor i ett stort hus som byggdes på mitten av 1800 talet och hemma hos mig spökar det! JAg hör ljud om nätterna, någon som drar av mig täcket lite då och då, sjukt skumt.. Provade appen och fick upp jätte många prickar på radarn! Efter det raderade jag appen och nu mår jag dåligt och äter medicin.. usch.. Man ska ALDRIG ta reda på spöken, de slutar bara ont min vän!!
Citera
2011-02-27, 17:04
Medlem
Mkiingens avatar
Riktigt tragiskt att höra hörru jag själv har inte varit med om något såhär riktigt paranormalt, men jag är verkligen nyfiken på det och vill ha the real truth om spöken. Men när jag får det kommer jag säkert att ångra det för resten av mitt liv så som det hände i din historia Men vi alla är nyfikna men ibland måste man låta fan i det rent ut sagt. Hoppas allt är bra med dig och så, du har precis fått mig att inse något som kan vara farligt på ett och annat sätt, och det uppskattar jag verkligen, tack så mycket!
Citera
2011-02-27, 17:13
Medlem
Mkiingens avatar
Riktigt skumt dedär alltså! Att det verkligen funkar är det som förvånar mig innerligt mycket. Väldigt fascinerande.
Citera
2011-02-27, 17:17
Medlem
DrBums avatar
Ja, det är säkerligen så att tekniken blåtandar till spöken...
Bull..
Citera
2011-02-27, 18:16
Medlem
Wittgensteins avatar
Hemelektronik, ljud och bild -> Mobiltelefoner.

/Mod.
Citera
2011-02-27, 19:21
Medlem
Klart det är fejk bluff och båg då det ännu inte ens finns ett enda fall i hela världen där man påvisat att spöken eller paranomala saker ens existerar.

Klarar man det så är det bara att kontakta James Randi och sen knalla hem med 1 miljon Dollar i fickan.

Så, det finns alltså inga sådana appar annat än om det handlar om rena skämt-appar för skojs skull.

Dr Tinnitus
Citera
2011-02-27, 19:52
Medlem
Mkiingens avatar
Jag kan knappast ha fått någon störning då jag stod på en kyrkogård helt själv. Tror inte att det var tillfälligt att jag till och med fick orderna "Winter" och "Hell" och fick flera stycken punkter på radarn. Så jag tippar mer på att det kan ha något att göra med det paranormala helt enkelt. Jag kanske är dum som tror på sånt men jag blev väldigt fascinerad.
Citera
2011-02-27, 19:57
Medlem
Mamma sa att det inte fanns något spöke under sängen, men "Mega Ghostradar" visade att det gjorde det, är det verkligen sant ???????????????

Citera
2011-02-27, 20:21
Medlem
matte03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mkiingen
Jag kan knappast ha fått någon störning då jag stod på en kyrkogård helt själv. Tror inte att det var tillfälligt att jag till och med fick orderna "Winter" och "Hell" och fick flera stycken punkter på radarn. Så jag tippar mer på att det kan ha något att göra med det paranormala helt enkelt. Jag kanske är dum som tror på sånt men jag blev väldigt fascinerad.

kan det inte vara så att den använder gpsfunktionen som visar att du är på en kyrkogård då?
Citera
2011-02-28, 13:51
Medlem
superflash2s avatar
haha, vilken humoristisk tråd

Citera
2011-02-28, 19:30
Medlem
Psyconauts avatar
Ursäkta men, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA....

Förståeligt att folk tror på spöken, men att en Iphone app ska peka ut dom på en radar?

Kan du vara snäll o förklara hur du tänkte när du förväntade dej hitta spöken med den?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in