• 1
  • 2
2004-09-02, 18:00
Medlem
Undrar om det finns någon sexställning som gör att fittan "blir" trängre, eller känns trängre eller hur man ska förklara det.
Citera
2004-09-02, 18:02
Bannlyst
Vad sägs om att torrknulla henne?

Inget jävla förspel, buss på fittan. typ.

Annars tycker ja skeden känns lite trångare
Citera
2004-09-02, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfhild
Undrar om det finns någon sexställning som gör att fittan "blir" trängre, eller känns trängre eller hur man ska förklara det.

Tryck ihop blygdläpparna med en tving. Finns på Clas Ohlson bl.a.
Citera
2004-09-02, 19:51
Medlem
Kör vanlig missionär, se till att hela hennes ben ligger tight mot sängen/golvet/marken/whatever så att hon har lättare att knipa (svårt att knipa när benen är uppe i luften). Då kan det bli trångt.
Citera
2004-09-02, 20:35
Medlem
Lägg henne på sidan så att hon ligger i sked fast ensam. Hennes ben ska ligga mot varandra hela tiden. Sen knullar du henne bakifrån så att säga, svårt att förklara men du kanske förstår, annars får jag leta efter en bra bild att visa.
Citera
2004-09-02, 21:06
Medlem
nachos avatar
Om man har en dildo i hennes anal samtidigt som man själv knullar fittan så brukar den bli trängre. Tvärtom (dildo i fittan och kuk i analen) fungerar också bra.
Citera
2004-09-02, 21:11
Medlem
Roll8ors avatar
Straffknulla henne i badkaret.

Vill du vara mer romantisk, lägg henne på rygg och ta hennes ben över dina axlar.
Citera
2004-09-02, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drott
Lägg henne på sidan så att hon ligger i sked fast ensam. Hennes ben ska ligga mot varandra hela tiden. Sen knullar du henne bakifrån så att säga, svårt att förklara men du kanske förstår, annars får jag leta efter en bra bild att visa.

menar du den när man liksom står på knä som om man tog henne bakifrån, men att hon ligger i sidled?
Citera
2004-09-02, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av floer
menar du den när man liksom står på knä som om man tog henne bakifrån, men att hon ligger i sidled?

japp precis den, den brukar kunna funka väldigt bra när de är lite för slappa. annars kan man hålla upp benen på henne och hålla ihop dem medan hon ligger på rygg, så att benen pekar rakt uppåt. Sen får man liksom sjunka ner så man kommer in i henne. Hmm kanske ännu sämre förklaring
Citera
2004-09-02, 22:18
Medlem
Hercule Poirots avatar
När jag märker att det runnit till lite för mycket så brukar jag dra ut den. Sen får min tjej suga lite kuk i någon minut medan det torkar till så att säga. Sen går man på't igen...
Citera
2004-09-03, 18:03
Medlem
kurrecs avatar
Varför inte sy ihop en bit av slidmynningen? Då borde det ju kännas trängre.
Citera
2004-09-03, 18:18
Medlem
agitators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrec
Varför inte sy ihop en bit av slidmynningen? Då borde det ju kännas trängre.
jag har symaskin!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in