Kör vanlig missionär, se till att hela hennes ben ligger tight mot sängen/golvet/marken/whatever så att hon har lättare att knipa (svårt att knipa när benen är uppe i luften). Då kan det bli trångt.
Lägg henne på sidan så att hon ligger i sked fast ensam. Hennes ben ska ligga mot varandra hela tiden. Sen knullar du henne bakifrån så att säga, svårt att förklara men du kanske förstår, annars får jag leta efter en bra bild att visa.
Om man har en dildo i hennes anal samtidigt som man själv knullar fittan så brukar den bli trängre. Tvärtom (dildo i fittan och kuk i analen) fungerar också bra.
Lägg henne på sidan så att hon ligger i sked fast ensam. Hennes ben ska ligga mot varandra hela tiden. Sen knullar du henne bakifrån så att säga, svårt att förklara men du kanske förstår, annars får jag leta efter en bra bild att visa.
menar du den när man liksom står på knä som om man tog henne bakifrån, men att hon ligger i sidled?
menar du den när man liksom står på knä som om man tog henne bakifrån, men att hon ligger i sidled?
japp precis den, den brukar kunna funka väldigt bra när de är lite för slappa. annars kan man hålla upp benen på henne och hålla ihop dem medan hon ligger på rygg, så att benen pekar rakt uppåt. Sen får man liksom sjunka ner så man kommer in i henne. Hmm kanske ännu sämre förklaring
När jag märker att det runnit till lite för mycket så brukar jag dra ut den. Sen får min tjej suga lite kuk i någon minut medan det torkar till så att säga. Sen går man på't igen...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!