2011-02-27, 01:41
Medlem
umpatas avatar
Undrar om det går att byta från skärm 1 till skärm 2 och tvärtom via tangentbordet så slipper men höger klicka på skrivbordet varje gång sen är andra skärmen en bit ifrån skrivbordet så man ser det inte så bra.
Citera
2011-02-27, 02:02
Medlem
rev_s avatar
Jävlar vilken bra fråga! Undrar det samma väldigt hårt!
Citera
2011-02-27, 03:05
Medlem
crillecrilles avatar
Det går i Windows 7. Mig veterligen går det inte utan egenkomponerat meck i tidigare versioner.

Så här gör man: Tryck [WIN]+[P], välj antingen genom att pila höger/vänster och trycka enter eller helt enkelt klicka på den konfigurationen du önskar. Se bilden.

Edit: notera att vilken skärm som uppges vara projektor eller datorskärm beror på vilken utgång i grafikkortet skärmarna sitter i. Men det märker du rätt fort.
Senast redigerad av crillecrille 2011-02-27 kl. 03:08.
Citera
2011-03-01, 21:12
Medlem
umpatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Det går i Windows 7. Mig veterligen går det inte utan egenkomponerat meck i tidigare versioner.

Så här gör man: Tryck [WIN]+[P], välj antingen genom att pila höger/vänster och trycka enter eller helt enkelt klicka på den konfigurationen du önskar. Se bilden.

Edit: notera att vilken skärm som uppges vara projektor eller datorskärm beror på vilken utgång i grafikkortet skärmarna sitter i. Men det märker du rätt fort.

Tackar var precis det jag behövde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in