2011-02-26, 20:02
Medlem
Tjena jag r helt ny hr o behver hjlp.
Jag kan inte installera office 2010 p min dator pga att det finns ett gammalt p datorn som inte gr att ta bort "har aldrig anvnt denna heller funkade inte"
Jag har ldt runt och anvnt ccleaner och revo uninstaller men det gr inte.
med ccleaner fr jag upp en ruta som sger

"the feature you are trying to use is on a network recource that is unavailable.

Click OK to try again, or enter an alternate path to a folder containing the installation package PROPLUS.MSI`in the box below"

trycker man cancel s kommer en varningsruta " installations kllan fr den hr produkten r inte tillgnglig. Bekrfta att kllan fins och att du kan komma t den.

Men jag har raderat filerna frn hrddisken visste inte att de skulle bli shr.

Vill att office 2010 ska funka finns de ngon som har lust att hjlpa om det finns ntt stt s r jag tacksam.
Citera
2011-02-26, 20:34
Medlem
x57s avatar
Du kan inte gra en reparation frn kontrollpanelen. Hgerklicka p Microsoft Office 2010 och vlj ndra.

Har du skt efter PROPLUS.msi? Den kan finnas p MS Office 2010 skivan s peka p den och testa.
Citera
2011-02-26, 21:07
Medlem
Skte efter prtoplus fanns inte i den mappen "2010" dom andra har ja ju slngt tidigare o papperskorgen e tmd jag vill ju ta bort det gamla som e p datorn och 2010 modellen strs av den, den sger ifrn i installeringen att gamla office mste tas bort och den sger to.m vad filen heter " microsoft office XP professional with front page" den r p 457mb.
det r den jag vill ha bort och ja vet inte vart filen r om den ens e kvar nnstans, sa att jag sen kan installera 2010.
men de konstiga fr mig var att jag inte hitta uninstall p ngon av dessa program i filerna , ska det vara s ?
Citera
2011-07-05, 23:07
Medlem
shogun-rs avatar
Anvnder den hr trden d rubriken passar bra till mitt problem.

Installerade Comodo Firewall p datorn och programmet verkar vldigt bra men av ngon anledning hller den p att frga efter Dell Resource CD hela tiden, och den har dessvrre min flickvn slarvat bort nr hon stdat.

S nu vill jag avinstallera Comodo fr att eventuellt kunna skaffa en annan brandvgg. Problemet r bara att det inte gr att avinstallera, utan det kommer upp en ruta "ett annat program hller p att avinstalleras, avbryt detta frst" och n vrre r att det kommer upp ven nr jag frsker avinstallera andra program.

Ingen aning vad jag skall gra t det. Ngon som har tips... HJLP.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in