2011-02-26, 10:23
Medlem
Forbliranonyms avatar
En man tog sina barn som gisslan i timrå i natt, någon som har mer info om detta vem är mannen?

http://st.nu/medelpad/timra/1.279488...d-tva-sma-barn
Citera
2011-02-26, 23:45
Medlem
Forbliranonyms avatar
Någon måste ju veta nått?
Citera
2011-02-28, 03:30
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forbliranonym
Någon måste ju veta nått?

Jag har inget namn, men jag träffade ett av barnen igår faktiskt och som du kanske förstår så satte jag mig inte direkt och korsförhörde honom om det som hänt. Efter omständigheterna så verkar alla i familjen (förutom pappan, uppenbarligen) må bra. Hur det hela spårade ur så fruktansvärt är dock oklart, eftersom att vi inte heller frågade det (av respekt).

De har dock haft våldsamma bråk innan. Mannen har bland annat tältat ute på gården någon gång pga. att han inte kunnat vistats i lägenheten.

Hela spektaklet utspelade sig på Örnen i Timrå, om någon inte visste det vid det här laget.
Citera
2011-02-28, 10:55
Medlem
Forbliranonyms avatar
Men snälla dela med dig om vem det är.
Citera
2011-02-28, 11:43
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forbliranonym
Men snälla dela med dig om vem det är.
Jag har inget namn, säger jag ju. Med andra ord så vet jag inte vad gubbjäveln heter.
Citera
2011-02-28, 15:34
Medlem
Forbliranonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Jag har inget namn, säger jag ju. Med andra ord så vet jag inte vad gubbjäveln heter.

Okej men hör av dig om du får fram nått.
Citera
2011-02-28, 16:30
Medlem
Limpars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Jag har inget namn, men jag träffade ett av barnen igår faktiskt och som du kanske förstår så satte jag mig inte direkt och korsförhörde honom om det som hänt. Efter omständigheterna så verkar alla i familjen (förutom pappan, uppenbarligen) må bra. Hur det hela spårade ur så fruktansvärt är dock oklart, eftersom att vi inte heller frågade det (av respekt).

De har dock haft våldsamma bråk innan. Mannen har bland annat tältat ute på gården någon gång pga. att han inte kunnat vistats i lägenheten.

Hela spektaklet utspelade sig på Örnen i Timrå, om någon inte visste det vid det här laget.

Svensk / Utlänsk härkomst ?
Citera
2011-03-01, 14:47
Medlem
Forbliranonyms avatar
Han är iaf häktad nu.
http://st.nu/medelpad/timra/1.280378...efter-vapenhot
Citera
2011-03-02, 19:33
Medlem
häpps avatar
Han är svensk....
Citera
2011-03-02, 23:03
Medlem
Limpars avatar
Finns det någon som kan ge oss ett namn på denne herre tack?
Varför kommentera i ett forum med information om man inte har något att tillföra & sitta inne med info?
Av vilken anledning skall det delas ut ledtrådar osv om det finns folk som vet vem han är?

Ge oss info om vem det kan vara eller lägg locket på i tråden & sluta kommentera ni som vet vem det är om ni inte vill tillföra tråden något !

Kanske missförstått vad Flashback är?
Senast redigerad av Limpar 2011-03-02 kl. 23:10.
Citera
2011-03-02, 23:22
Medlem
häpps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpar
Varför kommentera i ett forum med information om man inte har något att tillföra & sitta inne med info?
Av vilken anledning skall det delas ut ledtrådar osv om det finns folk som vet vem han är?

Anledningen till att man bara vill lämna ledtrådar är väl att man inte vill ge ut namnet helt enkelt, och istället lämnar ledtrådar.
Och att lämna ledtrådar är väl i högsta grad att tillföra nånting....
Citera
2011-03-03, 00:14
Medlem
Limpars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av häpp
Anledningen till att man bara vill lämna ledtrådar är väl att man inte vill ge ut namnet helt enkelt, och istället lämnar ledtrådar.
Och att lämna ledtrådar är väl i högsta grad att tillföra nånting....

Är det?
Varför sitter du & ger oss ledtrådar & vi skall jaga vidare i din sagoskog?
Ge mig en enkel anledning till det?
Vill du hålla på med gåtor kan du skaffa frågeslinga till PRO eller bara vara tyst !

Varför kan du bara inte ge ut namnet på den du tror / vet har gjort detta då?
Om du tycker DU tillför tråden något genom att ge oss gåtor är du helt ute & cyklar, i mina ögon tillför du ingenting & jag önskar att du inte kommenterar mera i denna tråd överhuvudtaget.

Ge oss ett namn, eller skriv i "roliga länkar tråden".

Stört!

Har du inte nerverna att skriva här kan du skicka mig ett pm med namnet.
Senast redigerad av Limpar 2011-03-03 kl. 00:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in