• 1
  • 2
2011-02-26, 05:23
Medlem
Tja!
Snabb frga bara! Har ftt samma tjack av en ny kran 2 helger i rad och jag blir helt sjukt skum p det, Blir Speedad men efter att frsta ruset lagt sig efter ngn timma s blir ja bara trtt seg av det, tar jag mer s blir jag nnu trttare och fr kvljningar. Domnar ox av i ansiktet ngn minut efter intag nasalt.

r tacksam fr svar och diskusition Mvh
Citera
2011-02-26, 10:51
Medlem
Cybersluts avatar
Du har skert ftt ngon fattig RC drog eller ngot fr det dr lter inte som tjack. Inte ens dligt tjack.
Citera
2011-02-27, 17:17
Medlem
Ls trd
Citera
2011-02-27, 19:34
Medlem
S dr blev jag p meta. Efter ngra dagar hade jag dimsyn, sjuk puls, kraftiga ryckningar och skit. Jag domnade ocks i ansiktet fast att jag slr i mig.
Citera
2011-02-27, 19:35
Medlem
edzors avatar
Hll dig till den grna!
Senast redigerad av edzor 2011-02-27 kl. 19:38.
Citera
2011-02-27, 19:58
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edzor
Hll dig till den grna!

Finns det grnt tjack?
Citera
2011-02-27, 20:00
Medlem
edzors avatar
Det tvivlar jag p.
Citera
2011-03-01, 09:16
Medlem
LucNNs avatar
TS, spark din kran mellan benen! Man ska inte slja ett produkt under fel namn. Det kan vara livsfarligt.

Ps. ja, det finns grn, rd och bl tjack d det finns grn, rd och bl fruktfrg. Barn gillar ju frger, och pusher gillar barn.
Citera
2011-03-01, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
TS, spark din kran mellan benen! Man ska inte slja ett produkt under fel namn. Det kan vara livsfarligt.

Ps. ja, det finns grn, rd och bl tjack d det finns grn, rd och bl fruktfrg. Barn gillar ju frger, och pusher gillar barn.

Frgen p tjacket kommer fram under framstllningen och inte av att folk blandar det med "fruktfrg"(vad det nu n kan vara)

Rent amfetamin hcl utan orenheter ska vara vitt. Och helt rent amfetamin r i oljeform, om man kan sga s...
Citera
2011-03-01, 14:41
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Frgen p tjacket kommer fram under framstllningen och inte av att folk blandar det med "fruktfrg"(vad det nu n kan vara)

Rent amfetamin hcl utan orenheter ska vara vitt. Och helt rent amfetamin r i oljeform, om man kan sga s...

Njae. Det hnder att folk frgar det sjlva ocks.
Citera
2011-03-01, 19:45
Medlem
Sichtis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse

Jag har sttt p tjack som har sett ut som svart tjock, soja!

Man fick lixom "sleva" i sig skiten!
Citera
2011-03-01, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Njae. Det hnder att folk frgar det sjlva ocks.

ok, har aldrig sett eller hrt talas om det konstiga fenomenet...

vad r syftet med att frga tjacket?
eller har nn annan sttt p frgat tjack? och isfall vilka frger?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in