2011-02-26, 02:47
Medlem
Hejsan,

I förra säsongen utav Idol fanns det en kille vid namn Peter Boberg ifrån Ängelholm. Han verkar vara lite rolig och har kollat på hans audition samt intervju några gånger.

Här är klippet via tv4play:
http://www.tv4.se/1.1814592

Vid 00.25 säger han att han har en "gläftostjeftisk röst" eller vad det nu är han säger. Är det någon här inne som vet vad han säger? Vad det innebär?

Ha det gott!
Citera
2011-02-26, 03:14
Medlem
Han säger typ att han har någon Gleftoshefis röst, vem det nu är.
Citera
2011-02-26, 03:14
Medlem
findus1221s avatar
"Peter jobbar bland som röstimitatör till de animerade figurerna Lifty och Shifty i den tecknade kortfilmsserien Happy Tree Friends."

Kanske en av figurerna i denna serie?
Citera
2011-02-26, 03:16
Medlem
Där har du det.
Citera
2011-02-26, 03:20
Medlem
Han pratar om Happy Tree Friends, att han håller på med röster. Hittar ingen i casten av Happy Tree Friends som liknas av det han säger :S
"Gläftostjevtisk röst", vad fan menar han?!
Stöter jag på honom här i Ängelholm ska jag fråga honom direkt!
Citera
2011-02-26, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av findus1221
"Peter jobbar bland som röstimitatör till de animerade figurerna Lifty och Shifty i den tecknade kortfilmsserien Happy Tree Friends."

Kanske en av figurerna i denna serie?

Har funderat på det också, men hittar ingen karaktär i serien som heter något med "Gläftostjevtisk".
Citera
2011-02-26, 12:35
Medlem
Ingen som känner igen det som Peter Boberg säger i klippet vid 00.25.

Lade upp tråden sent inatt, så antalet FB:are var ganska lågt. Slänger iväg ett inlägg för o se om någon snappar upp den ifrån "Nya Inlägg"
Citera
2011-02-26, 15:44
Medlem
Kolla upp hans nummer, ring och fråga.
Citera
2011-04-12, 00:33
Medlem
svaret på ert problem var ni misshörde mig där, jag sa där Lifty & Shifty.
och vad det gäller casten så har de inte angivit mitt namn eftersom jag inte vill finnas med där pga annonymitet.
jag bad dem att fortfarande säga de original artisternas namn men om ni jämför med några som släpptes 2007 hör ni skillnad från det gamla avsnitten sen 2001.
gör fortfarande röster till dem ännu och vi har projekt om att skrämma fansen med ultimata döden för medlemarna i HTF.
första som avslöja så översätt för fan inte det för då får jag på fan det.

men ska göra nytt försök i år medan det finns chans till det, vem vet kanske går bättre denna gången.

//Piotr

p,s jag e Polack så min svenska e lite kass men engelskan talar jag bättre och hack fritt än i svenskan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in