I förra säsongen utav Idol fanns det en kille vid namn Peter Boberg ifrån Ängelholm. Han verkar vara lite rolig och har kollat på hans audition samt intervju några gånger.
Han pratar om Happy Tree Friends, att han håller på med röster. Hittar ingen i casten av Happy Tree Friends som liknas av det han säger :S
"Gläftostjevtisk röst", vad fan menar han?!
Stöter jag på honom här i Ängelholm ska jag fråga honom direkt!
svaret på ert problem var ni misshörde mig där, jag sa där Lifty & Shifty.
och vad det gäller casten så har de inte angivit mitt namn eftersom jag inte vill finnas med där pga annonymitet.
jag bad dem att fortfarande säga de original artisternas namn men om ni jämför med några som släpptes 2007 hör ni skillnad från det gamla avsnitten sen 2001.
gör fortfarande röster till dem ännu och vi har projekt om att skrämma fansen med ultimata döden för medlemarna i HTF.
första som avslöja så översätt för fan inte det för då får jag på fan det.
men ska göra nytt försök i år medan det finns chans till det, vem vet kanske går bättre denna gången.
//Piotr
p,s jag e Polack så min svenska e lite kass men engelskan talar jag bättre och hack fritt än i svenskan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!