2011-02-26, 01:09
Medlem
Hej, det är så att jag gärna skulle ha tag på inkomstuppgifter för en person (svensk), boende och arbetande i Norge. Jag har namn och personnummer, och undrar hur långt man kan komma på detta. Vill gärna ha reda på så mycket som möjligt, kan man kolla exempelvis aktieinnehav, fastighetsinnehav? Kan man vända sig till norska skattemyndigheten och begära ut dyl. uppgifter?

MVH
Citera
2011-02-26, 02:02
Medlem
toonyys avatar
Här finner du uppgifterna!
Bara sök på namnet. Berätta hur det gick
http://skattelister.no/
Citera
2011-02-26, 17:21
Medlem
Tack, detta var alltså en person som påstår sig vara utfattig, ett påstående som jag och flera andra nu har kraftiga skäl att ifrågasätta. Nu var ju uppgifterna på sidan i och för sig 2 år gamla, men de visar ändå det som vi misstänkte: personen är rik som ett troll.

MVH
Citera
2011-02-26, 19:30
Medlem
toonyys avatar
Haha, ja där ser man.
Kul att du lyckades hitta uppgifter om honom/henne iaf!
Citera
2011-02-27, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aeku
Tack, detta var alltså en person som påstår sig vara utfattig, ett påstående som jag och flera andra nu har kraftiga skäl att ifrågasätta. Nu var ju uppgifterna på sidan i och för sig 2 år gamla, men de visar ändå det som vi misstänkte: personen är rik som ett troll.

MVH

Då ska du också tänka på att uppgifterna på denna sida visar beloppet efter skatt och uträknat på 11 månader...
Citera
2019-11-17, 22:04
Medlem
Skakar liv i denna. Kan man endast söka på kommun eller län? Önskar namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in