2011-02-26, 01:15
Medlem
SNUSKROLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gummsan0
Jag ska sova på saken. Jag ska tänka så ser vi vad som händer. Tack för dom som bryr sig.

Gör det, allt ordnar sig!
Citera
2011-02-26, 01:18
Medlem
FniZs avatar
självmord känns lite som ett longshot. prioritet nr 1 borde vara att skaffa jobb, kanske inte är det lättaste men döna in på något kebabstånd å fråga om du kan göra något som drar ingen pengar jo visst du kanske får stå å bre senap på korvar 8 timmar om dagen men som ovanstående sa det betalar räkningarna och det är ju det viktigaste just nu och sen när din ekonomi är på egna ben igen så kan man ju börja fokusera mer på det psykiska, men ge inte upp om man är i botten så kan det ju inte bli värre!
Citera
2011-02-26, 01:20
Medlem
Citat:
De accepterar det inte. Fråga mig INTE varför.

Jo, jag frågar varför! Ta reda på varför du inte får socialbidrag!

Livet är förjävligt ibland tro mig jag vet

Har inte heller nåra vänner och mår typ skit men det är inte nå bra att ta livet av sig, ty det brukar bli bättre.

Vart bor du TS? du kan bli vän med mig

Mvh

Peberholm
Citera
2011-02-26, 01:25
Medlem
Citat:

Överklaga till högre instans! Dom ger oftast rätt och deras beslut står över socialens.

Hur mycket pengar rör det sig om som mest akut nu då?
Citera
2011-02-26, 01:25
Medlem
Snyggs avatar
Det är något motsägelsefullt med din avatar...
Citera
2011-02-26, 01:29
Medlem
Citat:

Alla har rätt till socialt bidrag, det är inte mycket man får, men man har rätt att få en existensminimum summa, om man nu inte på ett eller annat vis satt sig i denna situation själv, men till och med alkoholister/drogmissbrukare får bidrag, så jag ser inte varför inte detta skulle vara omöjligt för dig.
Citera
2011-02-26, 01:37
Medlem
0dens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholm.
Varför finns du?

Är det inte en fråga för filosofiforumet istället? Jag skulle dock svara "för att ge råd till personer i nöd".

OnT, rakblad fungerar också om du inte har något emot att se blod. Lyssna inte på de andras råd.
Citera
2011-02-26, 01:37
Medlem
warp10s avatar
Om jag inte hade en anledning till att leva hade jag nog skjutit reinfeldt i huvudet och sen åkt in i fängelse, eller tagit mig själv sen.
kanske åkt till en vacker plats och tagit en ÖD på heroin och bara somnat in, låter så fridfullt

ta en titt på www.sjalvmord.com/ för tips och tricks

Men är du helt säker på att du inte kan fixa i ordning allt på något sätt, så hoppas jag du finner en lösning på ditt problem
Senast redigerad av warp10 2011-02-26 kl. 01:40.
Citera
2011-02-26, 01:55
Medlem
Panta burkar.
Citera
2011-02-26, 02:24
Medlem
Mulodramas avatar
Gå ut och döda en hund eller nåt så känner du att du har kontroll.
Sen kan du ju alltid börja sälja dig. Alternativt börja råna.
Lycka till med vad du nu väljer!
Citera
2011-02-26, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeWak
Ok.
försökte du vara rolig eller var det ditt seriösa svar?

TS krya på dig det kan bara bli bättre. Jag tycker att du ska försöka ge det ett försök till att hitta jobb även om det är svårt.

Annars kan du vända dig till soc och be om deras hjälp, det är alltid något
Citera
2011-02-26, 02:27
Medlem
Gulcais avatar
Du , Det borde finnas något jobb som betalar dig. Skit i om det inte är så jätte bra , jobba på ica eller på någon jävla kiosk. Jobba hårt och fixa din ekonomi sen fixar du en utbildning och sen rullar skiten på.
Som andra sa när du nått botten kan det bara bli bättre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in