• 1
  • 2
2011-02-25, 15:12
Medlem
PeppaKaKas avatar
Hacka pressbyrån och få gratis produkter. funkar endast för (JB)

Efter några månaders hackande på gratis produkter från pressbyråns app, så tänkte jag dela med mig av kärleken :P ops(Måste vara jailbreakad)
Jo så här går det till. ladda ner pressbyrån från appstore. sen öppna cydia och sök efter *UDIDfaker*
installera det. sen efter det gå in på pressbyrån och deras gratis erbjudande. eller hur man bara får 1 produkt per dag? men nej inte nu längre. med UDIDfaker lurar du applikationen om att du har en annan telefon. så öppna udidfaker och leta efter pressbyrån, klicka på den sen tryck på random udid. sen tillbaka till pressbyrån, sen e det bara att ta gratis erbjudandet igen.

lite jobbigt kan det vara eftersom man måste gåfram o tillbaka till udisfaker o trycka på random udid hela tiden. men så funkar det iallafall!

och ja, det var jag som kom på detta
Senast redigerad av PeppaKaKa 2011-02-25 kl. 15:18.
Citera
2011-02-25, 15:14
Medlem
crysiss avatar
Nice, det ska provas
Citera
2011-02-25, 15:25
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
Hacka pressbyrån och få gratis produkter. funkar endast för (JB)

Efter några månaders hackande på gratis produkter från pressbyråns app, så tänkte jag dela med mig av kärleken :P ops(Måste vara jailbreakad)
Jo så här går det till. ladda ner pressbyrån från appstore. sen öppna cydia och sök efter *UDIDfaker*
installera det. sen efter det gå in på pressbyrån och deras gratis erbjudande. eller hur man bara får 1 produkt per dag? men nej inte nu längre. med UDIDfaker lurar du applikationen om att du har en annan telefon. så öppna udidfaker och leta efter pressbyrån, klicka på den sen tryck på random udid. sen tillbaka till pressbyrån, sen e det bara att ta gratis erbjudandet igen.

lite jobbigt kan det vara eftersom man måste gåfram o tillbaka till udisfaker o trycka på random udid hela tiden. men så funkar det iallafall!

och ja, det var jag som kom på detta

Hur fungerar det då? Går man in på pressbyrån men iphonen och visar nån kod och så får man en banan?
Vad är det för produkter man kan få?
Citera
2011-02-25, 15:28
Medlem
grejigabosses avatar
Va?
Man får ju inte en gratis per månad?
Man får ju slåss om 150 äckliga chokladbitar och då hjälper det ju inte att byta telefon
Citera
2011-02-25, 15:33
Medlem
grejigabosses avatar
Borde dock funka med sven elevens app, men pressbyrån ger ju bara gratis till alla hemlösa som sitter och väntar i en timme på att få nåt
Citera
2011-02-25, 15:37
Medlem
PeppaKaKas avatar
Brukar väl finnas vettiga saker ibland, förra månaden hade de guldskrap och jag vann 500kr på 40lotter. inte illa
Citera
2011-02-25, 15:43
Medlem
idag är det "Reztart", står fortfarande 0 efter några UDIDrandom försök. Gör jag fel?
Citera
2011-02-25, 19:55
Medlem
PeppaKaKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinan
idag är det "Reztart", står fortfarande 0 efter några UDIDrandom försök. Gör jag fel?

nej du gör rätt. men om du kollar på vad de står så st¨år det att de lägger ut restartz någon gång mellan 14-15 varje dag. man vet aldrig när dom lägger men det är mellan 2 och klockan 3. så dom aknske lägger ut halv3 man vet aldrig
Citera
2011-02-25, 20:33
Medlem
Fungerar inte på 7Eleven appen ;(
Citera
2011-02-25, 21:03
Medlem
PeppaKaKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wmathyy

vet annars hade det vart fett bra.
Citera
2011-02-26, 01:04
Medlem
grejigabosses avatar
Prova om det fungerar med wayne's då. Dom bjuder på gratis kaffe
Citera
2011-04-02, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wmathyy

Jo, funkar om man gör så att man tar bort appen efter att man har hämtat ut en kod, och sedan installerar den på nytt. Innan man startar appen igen får man ta o byta UDID så funkar det =)

Edit:
Funkar även att först hämta koden, sen byta UDID och sen ominstallera appen.
Senast redigerad av Alerion 2011-04-02 kl. 16:17.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in