Citat:
Ursprungligen postat av revent
Jag r 15 r och har under hela livet tyckt att det bara r trams och bullshit med gud och jesus och demoner och satan och allt sdant, men nu dom senaste 2 ren har jag blivit lite nyfiken p allt snt och ville testa allt mjligt fr att f svar om det finns. s har frskt prata/reta upp dom onda och nu knner jag att det var ett riktigt stort misstag. Vill inte bertta vad jag gjorde och hur fr finns skert ngon som skulle testa. Nu r hela hemmet tokigt p ntterna eller nr jag e sjlv hemma, knner mig iaktagen, ser skymtnigar av saker rysningar i kroppen nstan hela tiden, och p ntterna brukar jag ofta vakna av att det knns som att ngon stryper mig. hr ven rster och konstiga ljud. Jag satt och prata fr ngon dag sen och pratade med min flickvn om det fr hon r kristen och har ganska bra koll p sdana hr saker, hon sa att dest mer man tnker p det och frsker hitta bevis dest gladare blir satan och han kommer troligtvis frska lura mig med att ex, kl ut sig till min slkting eller ngot. jag frgade ven om jag kunde f kontakt med andarna eller satan eller ngot men d blev hon hysterisk och sa att jag kan f en demon efter mig, demon r tydligen satans hgra hand eller vad man ska sga, dom gr vldigt otcka saker mot mig isfall. Finns det ngon som vet hur jag kan ta kontakt och kanske f tala med satan/en demon eller en ande utan att det blir katastrof?
S om jag frstr dig korrekt, du har gnat dig t svart magi, hxkraft eller liknande, har ftt ditt hus hemskt av demoner, blivit anfallen av demoner i smnen (aka sleep paralysis) och en del andra besvr. Du vet allts nu att andevrlden finns p riktigt.
Varfr skulle du d vilja samtala med demoner?? (fr att inte tala om satan lol)
Mrkrets och ljusets makter r verkliga, det r den lxan du ska lra dig av detta.
Det gr att framkalla orena andar om man vill men du kommer bara dra mer frbannelse ver dig, du kan rentav riskera att bli besatt. Det du mste frst r att det inte r ngon lek och om du talar med en demon s kommer den aldrig sga dig sanningen, dom har varit p jorden i tusentals r och kan enkelt verlista dig. Om du gnar dig t detta s kommer satan dra dig till honom och om du hller p tillrckligt lnge s kommer du f vldigt svrt att sluta. Det lter ologiskt men det r s ondskan fungerar, samma sak som med beroenden, alkohol/droger/promiskuitet etc. det r dligt fr dig men om du gr det tillrckligt mycket kommer du inte kunna vnda tillbaka. Du kommer bli beroende av svart magi, det r vldigt attraktivt och du kommer frlora ditt frstnd. S sluta med det p en gng.
Jag vet att det lter fnigt med Jesus&krlek osv. men det r satan som har gett oss den bilden av Jesus, skapad av massmedia Hollywood som r styrt av satanister. Jesus Kristus r vr frlsare, Han r ren krlek och kommer frlta dig fr allt men Han r ingen vekling och Han kommer komma tillbaka till jorden och denna gng med ett svrd. Se till att du str p rtt sida annars kommer du f ta del av Guds vrede. TS och Jehovas vittnen har fel i mycket men det r sant att satans nya vrldsordning (NWO) kommer snart, det finns inte mycket tid kvar att omvnda sig!
Det du behver gra r att befalla demonerna att lmna dig i Jesu namn. Tro p att Jesus r Guds son och att han dog p korset fr vra synder och teruppstod p den tredje dagen, sg sedan med din mun och i ditt hjrta att Jesus r Herre och du kommer f evigt liv. Om du anvnder Jesu namn mot demonerna kommer de att fly, det r det enda de fruktar. Vlsigna sedan ditt hus och om du har anvnt ockulta/frbannade objekt s br du brnna dem, iaf slnga ut dom ur ditt hus.
Kp sedan en bibeln, Guds ord, och ls den varje dag. Det finns s lite tid kvar, jag hoppas du fattar beslut.
M Gud vlsigna dig med vishet, omdme, frstelse och tro, I Jesu namn.