• 1
  • 2
2011-02-25, 01:57
Medlem
Worlds avatar
Okej. Tack så mycket !
Är nu med mobilen i säng och ska sova.
Tog på mig t-shir, strumpor och långkalsonger.
Och byggt upp kudden osv.
Sover nu
Citera
2011-02-25, 02:05
Medlem
RoaldDahls avatar
Jag ska göra likaledes. Rätt kallt på nätterna nu ju...

Avslutningsvis, om du går till läkare/vårdcentral imorgon så lämna inte där förrän de verkligen undersökt, dvs. lyssnat på hjärta, lungor, sett i halsen, tagit pulsen, snabbsänka (blodprov) och helst även svalgprov.

Vila i helgen!
Vitlök, honung.
Citera
2011-02-25, 17:18
Medlem
Worlds avatar
Okej, iaf så har jag inte haft tid att gå till vårdcentralen eller någonstans idag.

Ställde klockan på 9 att ringa, både mobilen och vanliga väckarklockan.. Men jag måste ha stängt av dom i typ sömnen (eller då jag varit väldigt trött).
Råkade sova till klockan 11:00 och hade då världens huvudverk.
Och fortfarande lite ont i halsen (men inte lika mycket som jag hade på natten).

Sedan sprang jag till skolan och har nu kommit hem osv.

Har inte ont i hjärtat eller bröstet nu iaf.
Endast är fortfarande lite ont i halsen.
Citera
2011-02-26, 14:46
Medlem
Worlds avatar
Har fortfarande ont i halsen och lite huvudvärk.
Idag sov/vila jag till klockan 11, direkt när jag steg upp drog jag en varm dusch.
Väl i duschen började jag känna mig förvirrad och tyckte det blev jobbigt med varmt vatten, tänkte ändra till kallt vatten, men hatar att duscha kallt direkt efter varmt.
Jag gick ut från duschen och började torka av mig, när jag plötsligt känner hur yr jag är i huvudet (varit lite yr igår också).
Det blev värre och värre, så jag öppnade dörren och tog mig frisk luft, men det forsatt att snurra och jag såg nästan ingenting.
Ropade på farsan och satt mig ner på golvet och berättade att hela huvudet snurrar.
När jag hörde hans röst så lät det nästan som att jag skulle haft vatten i öronen (som jag tror att jag egentligen inte hade).
Det gick över efter någon minut och vilade då en stund innan jag gick upp.

Jag undrar nu lite om vad som kan ha hänt? Vad jag har för sjukdom eller så?
Har haft förut epilepsi som liten, och farsan undrade om det kan ha varit det, eller om det är på grund av att jag typ är sjuk/feber?
Citera
2011-02-27, 17:10
Medlem
Worlds avatar
Fan vad ont i halsen.
Finns inget läkemedel eller något?
Citera
2011-02-28, 19:05
Medlem
Worlds avatar
Alltid när jag är på toa så är jag lös i magen också.
Enligt farsan så har jag inte halsbränna.

Sov med t-shirt och halsduk idag, och mitt på morgonen så kändes det bättre, men just nu är det inte så mycket bättre ändå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in