• 1
  • 2
2011-02-25, 00:01
Medlem
jag vet inte ifall denna länken tidigare cirkulerat här, det har den säkert, hursomhelst jag postar den igen. I alla fall tyckte själv att denna 'instruktionsvideo' var bra och informativ när det gäller oralsex. Jag kan ju bara säga att jag tror detta kan funka för flera tjejer, men inga tips i världen är giltiga för alla!! men alla som vill slicka fitta får här bra tips på hur man kan förnya sig.

http://laromastare.blogg.se/

Ut med er grabbar and spread some love!!
Citera
2011-02-25, 00:05
Medlem
JFalkens avatar
DU hade inte behövt länka till din blogg, hade räckt gott och väl med filmen från Xvideoz.
Citera
2011-02-25, 00:28
Medlem

det är verkligen INTE min blogg.
Idag på SR P3 Christer pratade de om denna videon, den länkades på deras sida som extern länk och jag länkade den vidare hit. Personligen tycker jag inte om porr eller liknande sexvideos och hänger därför aldrig på xvideos eller liknande, jag vet inte ens vad det är för sida.

ursprungsmiljön där jag fann den;
http://sverigesradio.se/sida/artikel...359#srcomments
Citera
2011-02-25, 00:31
Medlem
handtralalas avatar
Det där är faktiskt en riktigt bra instruktionsvideo för den som vill lära sig att slicka fitta bra. Har själv studerat den ingående för några år sen, det jag framför allt lärde mig av den var att trycka neråt när man fingerpullar samtdigt som man slickar. Det ska då kännas som att det är ett större föremål än ett finger som fyller upp fittan. Stämmer för minst en tjej iaf, har inte frågat några andra.
Citera
2011-02-25, 01:24
Medlem
Gaugenhauzs avatar
Visst denna kanske lär en "grunderna" men alla tjejer gillar ju det inte på just det här sättet.
Citera
2011-02-25, 03:50
Medlem
Pqps avatar
Jag har en revolutionerande och pedagogisk läxa i att slicka fitta; fråga respektive kvinna hur hon gillar att bli slickad. Såvida kvinnan inte är döv eller du stum så torde inga större problem infinna sig.
Citera
2011-02-25, 13:42
Medlem
Nina Hartley. Slickar och suger allt och alla
Citera
2011-02-25, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koppling
jag vet inte ifall denna länken tidigare cirkulerat här, det har den säkert, hursomhelst jag postar den igen. I alla fall tyckte själv att denna 'instruktionsvideo' var bra och informativ när det gäller oralsex. Jag kan ju bara säga att jag tror detta kan funka för flera tjejer, men inga tips i världen är giltiga för alla!! men alla som vill slicka fitta får här bra tips på hur man kan förnya sig.

http://laromastare.blogg.se/

Ut med er grabbar and spread some love!!

Jag skrattar högt och tänker mig en ONS kille gå ner och dra och slita i brudens blygdläppar, och stekpannan han sen får i huvudet

OnT: You never know until you tried!
Citera
2011-02-25, 21:12
Medlem
guldtrassels avatar
Det är ändå en bra video och ett bra sätt för gröngölingkillarna att få lite grundläggande koll. Men huvudsaken är som sagt kommunikation.
Citera
2011-02-26, 02:18
Bannlyst
Nä!

Här är ena riktiga pussy-eating-lessons!
http://www.youtube.com/watch?v=VoV0M...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_2hPmfRuJ9A

Fy fan, jag dör av skratt!
Citera
2011-02-27, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pqp
Jag har en revolutionerande och pedagogisk läxa i att slicka fitta; fråga respektive kvinna hur hon gillar att bli slickad. Såvida kvinnan inte är döv eller du stum så torde inga större problem infinna sig.

naturligtvis har du så rätt så. Dock tyckte jag att det du skrev var något så grundläggande att det inte ens behövdes uttryckas i skrift. jag menar det är väll basic fact med kommunikation i den symbios en sexakt innebär -men hey who knows kanske gav du just någon hetronomativ-flashback-inskränkt-man livets aha-upplevelse " omg, nä dra på trisso, man kanske rent av kan fråga sig till vad en kvinna vill ha!"

Min erfarenhet som tjej är att generellt så har killar noll koll på oralsex och hur man skapar lite magic, åtminstone så växer de inte på träd. vet du varför?newsflash dagens porr utgår ifrån sin högkonsument -den vita västerländska mannen- vilket innebär att kvinnans njutning inte sätts i första rummet och kvinnans lust bejakas knappast. tro fan att man inte vet hur det ska funka då! och btw alltså efter att ha kollat in här på flashback och ämnena under rubriken sex så kan jag uppriktigt säga att jag känner mig illa till mods; vissa verkar inte alls kunna förankra sexet till verkligheten eller sin partner. Jag hoppas att något förändrar denna utveckling, och att t.ex. det inte fortsätter vara så "fult" för tjejer att uttrycka sitt tycke för sex, onani eller sin kåthet. fuck alltså, vi lever ändå i år 2011 men det känns ibland som 1911. Den där vita västerländska stereotypa mannens politiska och ekonomiska makt fördärvar mycket, och förneka inte det.

over and out.
Citera
2011-02-27, 00:07
Medlem
Masingas avatar
Nina Hartley var den som lärde självaste Ron Jeremy konsten att slicka fitta, lite kuriosa i ämnet.

Edit, och mycket riktigt så var det hon i det länkade tipset.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in