Idag sa min mamma till mig att Ica ska sluta Köpa in från Coca Cola bolaget för att det tydligen hade någon konflikt om något . det kan väll inte stämma? Är det någon som vet något om detta? någon som jobbar på Ica som kanske kan fråga eller vet?
Idag sa min mamma till mig att Ica ska sluta Köpa in från Coca Cola bolaget för att det tydligen hade någon konflikt om något . det kan väll inte stämma? Är det någon som vet något om detta? någon som jobbar på Ica som kanske kan fråga eller vet?
Haha nej det stämmer verkligen inte Möjligtvis på någon enstaka men fan vad ICA skulle få skit om det verkligen hände. Jag skulle inte kunna handla där i alla fall. Coca Cola är obligatoriskt för varje besök på ICA.
Nej du, Ica ska inte sluta sälja Coca-cola. Som någon annan skrev: det säljer som smör. De skulle förlora kalasmycket pengar om de tog bort Coca-colan ur sortimentet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!