Flashback bygger pepparkakshus!
2011-02-24, 23:47
Medlem
Idag sa min mamma till mig att Ica ska sluta Köpa in från Coca Cola bolaget för att det tydligen hade någon konflikt om något . det kan väll inte stämma? Är det någon som vet något om detta? någon som jobbar på Ica som kanske kan fråga eller vet?
Citera
2011-02-24, 23:49
Medlem
Det tvekar jag stort på att det skulle vara sant
Citera
2011-02-24, 23:49
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lamafarm
Idag sa min mamma till mig att Ica ska sluta Köpa in från Coca Cola bolaget för att det tydligen hade någon konflikt om något . det kan väll inte stämma? Är det någon som vet något om detta? någon som jobbar på Ica som kanske kan fråga eller vet?

Haha nej det stämmer verkligen inte Möjligtvis på någon enstaka men fan vad ICA skulle få skit om det verkligen hände. Jag skulle inte kunna handla där i alla fall. Coca Cola är obligatoriskt för varje besök på ICA.
Citera
2011-02-24, 23:50
Medlem
RockEnds avatar
Jag jobbar på ica. Och min chef skulle aldrig nånsin sluta sälja coca-cola. Det säljer ju som smör!

Det är en ren myt. Och jag skulle hört detta på jobbet isånafall. Fan. Coca-cola säljer mer än alla andra colasorter tillsammans!
Citera
2011-02-24, 23:51
Medlem
sirbagges avatar
Jag läste samma sak någonstans. Återkommer om jag hittar länk.

Edit. Handlade om Pepsi på Coop kan det vara det du hört?. http://www.dt.se/nyheter/dalarna/article889831.ece
Senast redigerad av sirbagge 2011-02-24 kl. 23:54.
Citera
2011-02-24, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RockEnd
Jag jobbar på ica. Och min chef skulle aldrig nånsin sluta sälja coca-cola. Det säljer ju som smör!

Det är en ren myt. Och jag skulle hört detta på jobbet isånafall. Fan. Coca-cola säljer mer än alla andra colasorter tillsammans!
Tänker lite samma sak de skulle ju gå miste om massa pengar annars:O
Senast redigerad av lamafarm 2011-02-24 kl. 23:54.
Citera
2011-02-24, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirbagge
Jag läste samma sak någonstans. Återkommer om jag hittar länk.
ok tack
Citera
2011-02-24, 23:55
Bannlyst
Världens mest använda ord "Coca-cola". Nej jag tror inte dom skulle få för sig att sluta sälja det pga en konflikt.
Citera
2011-02-25, 00:10
Medlem
Nej du, Ica ska inte sluta sälja Coca-cola. Som någon annan skrev: det säljer som smör. De skulle förlora kalasmycket pengar om de tog bort Coca-colan ur sortimentet.
Citera
2011-02-25, 00:21
Medlem
Crucifixions avatar
Känns inte som att hela jävla koncernen skulle sluta sälja det ens om det visade sig innehålla både hiv och arsenik.
Citera
2011-02-25, 00:25
Medlem
Chrille Ps avatar
Vet att mitt ICA bojkottar Apotekarnes julmust efter någon konflikt. Men Coca-Cola? Då kan ju iCA lika gärna lägga ner.
Citera
2011-02-25, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RockEnd

På vilket sätt är det en myt? Har det cirkulerat länge eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in