• 2
  • 3
2016-01-09, 21:00
Medlem
Aspackad-huggorms avatar
Det hjälper om man är jävligt hög/full! Bara ett tips.
Citera
2018-10-26, 01:53
Medlem
KnaazMannens avatar
Kunde inte pissa sen gick jag in här och pisset flödade... TACK
Citera
2018-10-26, 08:29
Medlem
DragforADHDs avatar
Jag väljer hellre pissoar istället för toalett på offentliga platser där det finns. det är det första jag kollar på om det finns.
Citera
2018-10-26, 12:14
Medlem
Detta är mycket vanligare än vad folk tror. Läste nånstans att radioprataren Olle Palmlöf hade räknat ut att upp till 50% av befolkningen lider av detta smått penibla problem.
Citera
2022-09-12, 14:25
Medlem
Jag var 12 år och jättekissnödig, så det kändes som blåsan skulle spricka. Jag gick in på herrtoaletten och där var det fullt med folk. Det fanns 2 vanliga toaletter och längst in 8 pissoarer med väggar mellan varandra. Dom vanliga toaletterna var upptagna och några pissoarer var upptagna av äldre killar och karlar som stod där och gjorde sina behov. Pissoaren längst in var ledig så jag gick dit. Kände mig lite nervös när jag öppnade gylfen och tog snoppen i handen, eftersom det var första gången jag skulle göra mitt behov i en pissoar. Men hur jag än försökte så kom det inget kiss. Jag kände hur fruktansvärt kissnödig jag var, med det ville inte komma kiss. Jag provade att skaka lite i snoppen, men det hjälpte inte. Jag hörde att någon berättade en rolig historia utanför dom vanliga toaletterna. Jag lyfte upp blicken och lyssnade. Plötsligt så hörde jag hur någonting rann. När jag tittade ner på snoppen så hade jag börjat kissa. Det kändes så himla skönt. Jag fick kissa en lång, lång stund innan blåsan var tom. Jag kände mig så lycklig när jag skaka och stoppade in snoppen. Dagen efter gick in på samma herrtoalett för att kissa. Dom vanliga toaletterna var lediga, men jag valde en ledig pissoar mellan två karlar som gjorde sina behov i pissoarerna bredvid. Jag hade inga som helst problem att kissa.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in