Jag var 12 år och jättekissnödig, så det kändes som blåsan skulle spricka. Jag gick in på herrtoaletten och där var det fullt med folk. Det fanns 2 vanliga toaletter och längst in 8 pissoarer med väggar mellan varandra. Dom vanliga toaletterna var upptagna och några pissoarer var upptagna av äldre killar och karlar som stod där och gjorde sina behov. Pissoaren längst in var ledig så jag gick dit. Kände mig lite nervös när jag öppnade gylfen och tog snoppen i handen, eftersom det var första gången jag skulle göra mitt behov i en pissoar. Men hur jag än försökte så kom det inget kiss. Jag kände hur fruktansvärt kissnödig jag var, med det ville inte komma kiss. Jag provade att skaka lite i snoppen, men det hjälpte inte. Jag hörde att någon berättade en rolig historia utanför dom vanliga toaletterna. Jag lyfte upp blicken och lyssnade. Plötsligt så hörde jag hur någonting rann. När jag tittade ner på snoppen så hade jag börjat kissa. Det kändes så himla skönt. Jag fick kissa en lång, lång stund innan blåsan var tom. Jag kände mig så lycklig när jag skaka och stoppade in snoppen. Dagen efter gick in på samma herrtoalett för att kissa. Dom vanliga toaletterna var lediga, men jag valde en ledig pissoar mellan två karlar som gjorde sina behov i pissoarerna bredvid. Jag hade inga som helst problem att kissa.