2011-02-25, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
det är ändå ingen bra ide att kissa i kors med tjejer...
Efter dom smarto
Citera
2011-02-25, 16:37
Medlem
Jag kan inte heller, spelar ingen roll hur nödig jag är. Går alltid in på toan. Men ts det är väl ingen fara att man inte kan pissa i grupp??

Kan väl hänga ihop med att man inte vill skylta med sin "normallängdsnopp"? Så står någon idiot bredvid och hånflinar...
Citera
2011-02-25, 20:40
Medlem
Detta verkar i synnerhet vara ett ganska så vanligt problem, känns skönt att man inte är ensam i alla fall..
På studentpubben som vi brukar vara ute på så finns det inte några "vanliga" toaletter på killarnas utan bara en lång ränna, har bara lyckats pissa en gång och denna gången så var ingen för närvarande inne på toan.. . Om man vill pissa i ett bås så får man ställa sig i tjejkön och då tror ju alla att man ska skita.. Har börjat undvika att dricka när jag väl är ute på pubben, då behöver jag oftast inte pissa förens jag kommer hem :P.
Funderar på att försöka pissa i pissoaren varje gång jag är ute på det stället, det är klart att det känns dumt att bara stå där och vädra den men om man försöker tillräckligt många gånger så kanske det släpper :P
Citera
2011-02-25, 23:46
Medlem
JHGFs avatar
Du är inte ensam om detta problem. Jag kan inte heller pissa bland folk. Har försökt flera gånger att pissa i pissoaren, men det går bara inte. Det slutar med att man står där som ett fån och inte får fram en droppe. Jag måste ha lugn och ro för att kunna pissa. När jag går på hockey så försöker jag dricka sparsamt innan för att undvika det problemet. Där finns nämligen bara 2 bås och en lång pissoar. Jag minns en gång när jag stod och kämpade vid pissoaren, samtidigt som någon satt i båset och uträttade sina behov. Det var bara vi två där vid den tidpunkten, jag stod där i säkert 5 minuter och försökte slappna av. Till slut stack killen och äntligen kunde jag släppa loss ett härligt flöde urin. Men helt plötsligt kommer ett gäng överförfriskade herrar in och ställer sig bredvid mig. Det blev tvärstopp, så jag stack därifrån fortfarande pissnödig.

I lumpen var det liknande toaletter, 3-4 bås och en pissoar. Jag försökte kolla att det var tomt innan jag gick in dit. Jag använde även öronproppar för att kunna pissa lättare.
Citera
2011-02-26, 01:18
Medlem
lithionits avatar
det är helt normalt, tycker själv att ljudet av när folk pissar är jävligt äckligt. Och att behöva stå bredvid andra fyllon som pissar är inte så skoj heller det är normalt att vilja ha lite privacy
Citera
2011-02-26, 03:15
Medlem
problemchilds avatar
Kul att höra att man inte är ensam då
Citera
2011-02-26, 13:38
Medlem
Tror ändå mitt problem har börjat avta mer och mer med åren, för när jag var yngre kunde jag knappt inte pissa i ett bås när jag visste att det var folk utanför..
En bra sak är att berätta för sina närmsta kompisar om problemet, det känns lite bättre då. Det gjorde det i all fall för mig, för då behöver man inte komma med undanflykter varje gång man är på muggen.
Jag stod en gång med min kompis i en "tvåmanna" pissoar, var fruktansvärt pissignödig men fick till en början inte fram något. Det tog nog 1-2 minuter innan dem första dropparna kom, men sedan flödade det på faktist. Det är mycket värre om man skulle stå med ett gäng okända grabbar som står och sneglar på varandra i en flera meter lång pissor..
Citera
2011-02-27, 01:31
Medlem
VemAnnarss avatar
Jag känner ingen nervositet eller någonting, tycker snarare att det är skönt att bara kunna ställa sig relativt "fritt" och bara pissa. Men hur mycket jag än försöker/tar i kommer det inget. Det är som någon sorts spärr som låser.
Citera
2011-02-27, 20:19
Medlem
Lider också av samma problem. Jag kan vara riktigt nödig och springer in på toan och ställer mig vid pissoaren där det givetvis står några andra. Kommer ingenting, trots att jag minuten tidigare var riktigt nödig. Går istället in på en toalett och vips, så forsar det ut.
Citera
2011-03-02, 21:34
Medlem
Ingen som har tips och knep på hur man kan bli av med skiten?
Citera
2016-01-09, 05:49
Medlem
lustigpersons avatar
Väcker tråden med en anekdot om hur min pissoarkarriär tog slut.

Det hela började med att jag var sjukt kissnödig inne på en klubb. Kommer inte ihåg detaljerna men på något sätt hamnar jag längst fram i toakön med två tjejer och går in på toan med båda två(väldigt trång toalett för tre personer). De uträttar sina behov och vi småpratar om lite allt möjligt. När det sedan är min tur så ställer jag mig där, med i alla fall en av damerna som kollar på och försöker kissa. De börjar sedan stressa på mig, vilket istället för att hjälpa gör det ännu värre. Det går inte. Det är som att någon satt en spärr i urinröret. Ingenting kommer ut och det känns fysiskt omöjligt att få ut en droppe(har alltså inget emot att visa penisen, handlar enbart om mental spärr). Jag säger att ni måste nog gå ut; de går ut. Jag släpper lös niagarafallen.

Point is: Har aldrig haft problem med pissoaren innan denna händelse. Känns riktigt tråkigt men ändå lärorikt. Jag kan inte längre bruka pissoaren på klubben eller någon annanstans, där det finns folk(vilket är enormt tidsödslande). Men jag är ändå mer empatisk nu jämfört med förr när jag ser vissa som villkorslöst måste använda toaletten istället för att ta pissoaren. Folk jag innan nästan såg ned på och undrade: "Kom igen, visa kuken, ingen bryr sig!". Nu vet man bättre...
Citera
2016-01-09, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lustigperson
Väcker tråden med en anekdot om hur min pissoarkarriär tog slut.

Det hela började med att jag var sjukt kissnödig inne på en klubb. Kommer inte ihåg detaljerna men på något sätt hamnar jag längst fram i toakön med två tjejer och går in på toan med båda två(väldigt trång toalett för tre personer). De uträttar sina behov och vi småpratar om lite allt möjligt. När det sedan är min tur så ställer jag mig där, med i alla fall en av damerna som kollar på och försöker kissa. De börjar sedan stressa på mig, vilket istället för att hjälpa gör det ännu värre.
varför gå in 3 pers på 1 trång toa? och vem kollar på någon annan när de kissar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in