2011-02-24, 19:21
Medlem
Någon som smakat aqua tini?
funderar på hur fort man blir berusad av dessa, är ganska lite och väger knappt 60 kg. Någon som provat dessa?
Citera
2011-02-24, 19:26
Medlem
Venditas avatar
Blir iaf en god fylla, lär behöva dricka rätt många men med tanke på din vikt så bör det väl fungera rätt bra om du inte har en sjuhelvetes tolerans
Citera
2011-02-24, 19:34
Medlem
Deviance88s avatar
Det blir rätt torrt efter får många Aqua Tini, testa blanda med Breezer, det blir godast
Citera
2011-02-24, 20:01
Medlem
kvarterets avatar
du lär ju ha diabetes i slutet av kvällen.

nej men vad är grejen? är väl som all annan alkohol med samma procent. dock väldigt sött.
Citera
2011-02-25, 01:06
Medlem
Tyckte personligen att smaken Melon Rush var oerhört god. Inget jag skulle vilja dricka under en hel kväll pga att den är så söt men några stycken slinker helt klart ner!
Citera
2011-02-25, 13:57
Medlem
Druckit Aqua Tini många gånger. Går prima att bli full på eftersom dom håller samma volymprocent som vanlig starköl (eller gjorde i varje fall det förut men dom verkar ju sänka procenten på all alkoläsk numera). Blir som många nämnt tidigare väldigt tradigt och sött efter ett tag, och sjukt enformigt. Testa varva med andra cidrar/alkoläskar av det sötare slaget om du inte tycker om öl. Lycka till =)
Citera
2011-02-25, 14:06
Medlem
Låter bra, blir nog toppen till ikväll!
Thanks
Citera
2011-02-25, 18:50
Medlem
bees avatar
Kör Hannas Lime dem ligger iaf på 7% smakar fint iaf.

Aqua TIni ligger väl bara på 5% har jag för mig om inte 4.5 ...

köp en back, det är alltid rutinerat att ha för många än för få.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in