2011-02-24, 11:20
Medlem
Hejsan.

Nu är det som så jag skulle vilja göra en tattuering, ett Ambigram med min dotters namn samt mitt namn, eller ja mitt smeknamn annar blir det nog svårt.
Testat olika Ambigram generatorer online men alla jag hittar kör med enbart 2 typsnitt och dom är inte speciellt snygga.
Tänkte se om någon på flashback kan med denna ädla konst och kanske kan hjälpa mig att göra en stencil till min tattoo?
Kan givetvis betala några kronor för det

Tack på förhand

MVh
...CaptHowdy
Citera
2011-05-30, 14:02
Medlem
Hellsfates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptHowdy
Hejsan.

Nu är det som så jag skulle vilja göra en tattuering, ett Ambigram med min dotters namn samt mitt namn, eller ja mitt smeknamn annar blir det nog svårt.
Testat olika Ambigram generatorer online men alla jag hittar kör med enbart 2 typsnitt och dom är inte speciellt snygga.
Tänkte se om någon på flashback kan med denna ädla konst och kanske kan hjälpa mig att göra en stencil till min tattoo?
Kan givetvis betala några kronor för det

Tack på förhand

MVh
...CaptHowdy

Förstår exakt vad du menar. Ambigram generators har bara 2 olika typsnitt som jag inte gillar och så tycker jag att dom är fula. Jag har letat men har inte hittat nya och fina fonts som jag vill använda. Men jag ska testa att göra egna istället fan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in