Hej radiolyssnare jo visst blir det mycket av mina privata händelser men det blir så och skriva snyggt kommer i andra hand nu senast kommer de sista inspelningarna från närradion i Dalarna jag har haft en andra lägenhet där uppe bytte även till en ännu större med ännu högre hyra nu är det klart för avflyttning sista helgen i maj har band från närradion i Norberg,Borlänge samt Falun de hörs inte på nätet med undantag av Falun studentradio
www.falustudent.nu/studentradion.html endast när de sänder
det är jag som sköter ND ljudfiler i arkivet
www.nd.se/radio pga datafel och slutligen byte till ny hårddisk har det inte uppdaterats på länge men det kommer att skötas jag spelar in själv från nätet ww.narradio.nu
och spelar in digitalt med ett särskilt inspelnings program och skickar upp på nåt av alla konton som finns på
www.freewebtown.com
sedan får ND nedladdnings adressen tycker det är kul att banda program som inte hörs på nätet och som sänder musik från förr inte 50 60tals pop utan svenska schlagers mm
nån efterlyste natten då Lasse Lindh somnade av fylla och snarkade som en gris de banden finns men kommer nog knappast upp som ljudfiler tror inte det
mer Framstegspartiet del 2 och mer Öppet Forum utan Rolf kommer närmast upp