Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-09-01, 00:46
  #1
Medlem
Byfånens avatar
Vad har med idrottskillarna Percy Brunström (medborgarpartiet ?) Lasse Lindh (Sverigepartiet ?) ?
Glömmer aldrig när man satt o lyssnade på nattsändningarna på 88 Mhz (Sthlm.) på 90-talet. Numera bor jag tyvärr utanför Staden, så jag får inte in 88 Mhz.... finns dessa nationalistiska herrar kvar i etern ?
Citera
2004-09-01, 06:25
  #2
Awaiting Email Confirmation
CgiBinLadens avatar
Jag tror det. Jag kände en kille en gång som hade en hel hylla full med bandade program. Men om du vill ha lite lättillgänglig, bandad Päschy så har synthbandet "En halv kokt i folie" samlat hans mest erektionsframklallande propagandarop på några av sina plattor.

F ö slog det mig precis att Päschy pratar exakt som B-O Gavne skriver, alltså med låååånga vokaler på vissa saker man vill förstärka, inte sant?
Citera
2004-09-01, 09:40
  #3
Medlem
Medborgarpartiet har jag hört... vilken samling fånar, inga relevanta argument av något slag, de får minsann inte med sig några medelsvenssons i alla fall. Det andra partiet har jag inte hört...
Citera
2004-09-01, 16:44
  #4
Medlem
Sverigedemokraternas radio sände ju, om jag inte minns fel, på 88 mhz, minns att jag tyckte det var lite lustigt att de fått just denna frekvens =) De sänder väl fortfarande så vitt jag vet. Finns säkert info om det på deras hemsida, www.sverigedemokraterna.se

Hade ett band fån Radio SD för ett par år sedan, gick att köpa från partiets butik. Det var faktiskt riktigt intressant att lyssna på, ska se om jag har det kvar någonstans så kanske man kan rippa skiten till mp3 och lägga ut.
Citera
2004-09-01, 23:57
  #5
Medlem
Germanias avatar
Lasse Lindh var nog SD sändningar.
Citera
2004-09-04, 01:03
  #6
Medlem
Gravelands avatar
Tror ND har/hade sändningar också...
Citera
2006-03-12, 07:58
  #7
Medlem
Shuriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CgiBinLaden

F ö slog det mig precis att Päschy pratar exakt som B-O Gavne skriver, alltså med låååånga vokaler på vissa saker man vill förstärka, inte sant?


Päschy B var den enda anedningen till att jag lyssnade på programmet. Han hade en "partikamrat" med sig vid sidan om också. Jag var en flitig lyssnare på 90-talet, skrev en massa brev under falskt namn till Päschy som blev överlycklig att nån gav hans "parti" uppmärksamhet. Har aldrig förstått om Päschy verkligen tar sig själv på allvar. Tror han verkligen att ha ska ta sig in riksdan nån dag. Är karln verkligen frisk? som det står i wikipwedia: Partiets verksamhet består mellan valen enbart av Percy Brunströms sändningar i Stockholms närradio. Sändningarna består av partiledarens monologer i olika ämnen. Programmen har ofta ett burleskt underhållningsvärde.
Citera
2006-03-12, 17:19
  #8
Medlem
Retwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CgiBinLaden
Jag tror det. Jag kände en kille en gång som hade en hel hylla full med bandade program. Men om du vill ha lite lättillgänglig, bandad Päschy så har synthbandet "En halv kokt i folie" samlat hans mest erektionsframklallande propagandarop på några av sina plattor.

F ö slog det mig precis att Päschy pratar exakt som B-O Gavne skriver, alltså med låååånga vokaler på vissa saker man vill förstärka, inte sant?

Har inte hört radiokanalen. Är det Percy som säger Röda Råttor? iaf är de jävligt kul.

Alla som har stora öron och långa näsor får inte vistas i Stockholm
Citera
2006-03-12, 18:22
  #9
Medlem
NirvanAs avatar
På Volkermord finns bra radio med bra musik:

http://radio.volkermord.com:8000/index.html
Citera
2006-03-15, 23:10
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
På Volkermord finns bra radio med bra musik:

http://radio.volkermord.com:8000/index.html

Funkar inte

Finns det någon radio som sänder NS i någon form, idag?
Citera
2006-03-15, 23:13
  #11
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plasma
Funkar inte

Finns det någon radio som sänder NS i någon form, idag?

Den funkade igår, testa lite till och från, tror dom har lite problem med hela sidan ibland.
Citera
2006-03-16, 15:00
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Den funkade igår, testa lite till och från, tror dom har lite problem med hela sidan ibland.

Finns ngn hemsida?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback