Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-25, 01:30
Medlem
elefantbajs2100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpeel
Börjar med något helt annat nu. Fick en trevlig bild av gurkan nyss Han fick ju en kebabrulle, och det som glädje mig var att innan han själv började äta på den så frågade han alla andra om de ville ha.

Sonia och Martin tog sig en tugga, dessa som vid ett tidigare tillfälle inte ville dela med sig av sin kebabrulle...

Gurkan är inte helt bak flötet. Han inser väl som alla andra att han nu kommer ut som "the good guy" eftersom han bjöd och inte dom gjorde. Ful är han bara.

Dessutom får han nog inte någon bestraffning som de andra hade fått.

Sluta fjäsk för gårkan, han kan inte höra dig.
2011-04-25, 01:42
Medlem
DenLedes avatar
Rodney åkte inte rättvist!
Är det ert liv ni lever?
2011-04-25, 01:52
Medlem
CamilleDelacours avatar
Jag måste säga att det är sjuukt konstigt hur TV4 tänker. Jag menar först förlorade de Jimmy från glashuset eftersom det skulle komma in EN kille och EN tjej(trots att det inte stått någonting om det på hemsidan när röstningen började...) och redan där borde de ha märkt att folk blev arga och besvikna. Sedan drog de ut Jessica och lät henne inte komma in igen. Sedan stack Tobbe och inte heller han fick komma in igen. Jag lovar er att Tobbe, Jimmy och Roddan hade gjort programmet en stor tjänst genom att få vara kvar.

Om TV4 är smarta kör de samma grej som kanal 5 gjorde något år d.v.s. låter tittarna rösta in en deltagare igen...
2011-04-25, 01:55
Medlem
Vuxenkos avatar
Nu var Big Brother slut för denna gång. När Rodney är ute är det ingen idé att ens kolla på detta sjuka fusk program
2011-04-25, 02:15
Medlem
DenLedes avatar
Ser ni inte Simon.
Bögen?
2011-04-25, 02:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Ser ni inte Simon.
Bögen?
Vad gör han?
2011-04-25, 02:51
Medlem
Fanvadcoolts avatar
http://nyheter24.se/noje/filmtv/558570-bb-rodney-rasar-mot-produktionen-det-ar-uppgjort

Citat:
Rodney berättar att han efter programmet bad producenten att få röstningssiffrorna redovisade, men att han nekades till det.

– De sa att han som sköter det inte jobbar i dag. Men röstningen var i dag? What the fuck? säger Rodney upprört.

Skandal!
2011-04-25, 03:06
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadcoolt
http://nyheter24.se/noje/filmtv/558570-bb-rodney-rasar-mot-produktionen-det-ar-uppgjort

Skandal!

Roddan har ju så jävla rätt.

Kollar man relaterat: Efter Hitlerhälsningen: Nu riskerar tevechefen fängelse. Ut, eller kanske ska man skriva IN, in med Anton Glanzelius, IN MED HAN I FÄNGELSET !
2011-04-25, 03:07
Medlem
zxqs avatar
Har den feta negern svårt att säga MALMSKILLNADSGATAN?
2011-04-25, 03:09
Medlem
Negerkucks avatar
Fan vad skönt det ska bli att slippa sitta uppe till 23 varje kväll å va trött på jobbet varje dag. ska bojkotta BB from nu.

Rodney var en av få som man själv kunde relatera till där inne (tänker mest på kuk size) nu är 2/3 delar av alla deltagare ointressanta muppar som inte tillför ett skit.
2011-04-25, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Ser ni inte Simon.
Bögen?

Äntligen nån som lägger märke! Jag har sedan BB-Jessica skrivit i sin blogg att nån därinne är gay, trott att hon menar Simon. Börjar tröttna på hans tjat hit och dit om att kämpa för gruppen o blabla, när han själv inte gör allt han kan - men när det gäller individuella tävlingar kör han stenhårt.

Simon har varit taktisk sen dag 1 och fortsätter så ända fram till final. Han är dessutom en av dom tråkigaste därinne, ska alltid sabba när dom andra planerar något "roligt".

Och fan vad man saknar Rodde redan, så sjukt tråkigt för oss med 24/7 att inte ha han kvar i huset... skönt att se att många kommer sakna honom på Tyck till- frågan på hemsidan iallafall. Så produktionen inser vilket jävla stort fel dom gjorde!
2011-04-25, 04:27
Bannlyst
Jag har med reagerat på Simon han verkar liksom inte intresserad av tjejerna.Ändå har han varit gift och allt.Man borde ju va tvärkåt och åtminstone på fyllan tafsa eller något på närmaste tjej efter så många dagar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in