Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-25, 00:59
Medlem
bestammer-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle
Jasså.. men vad bidrar du med förutom att kritisera andras texter. Menar du allvar eller?

Håll dig till ämnet istället..
Brukar inte kritisera men jag bedömde texten i ett såpass dåligt skick att jag tyckte det var nödvändigt.
2011-04-25, 01:00
Medlem
Skicka in Kalombolle så han å Katterina kan sitta och spåna om olika konspirationer världen lever under, typ ABBA, Elvis, Aliens och Lars Ohly...
2011-04-25, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svea123
Skicka in Kalombolle så han å Katterina kan sitta och spåna om olika konspirationer världen lever under, typ ABBA, Elvis, Aliens och Lars Ohly...

Ja, jag hade vunnit skiten. Hade fått Katerina ner på fyra och kört på utan lakan.. no doubt
2011-04-25, 01:03
Medlem
Ja du verkar ju efterlikna Rikard i sättet, och han knulla ju efter bara någon dag, så vem vet...
2011-04-25, 01:04
Medlem
TV4 har förstört BB. Pinsamt att de riggade utröstningen... Haha, snälla liksom, vem tror de köper att Madde har fler fans än Rodney?
2011-04-25, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svea123
Ja du verkar ju efterlikna Rikard i sättet, och han knulla ju efter bara någon dag, så vem vet...

Du verkar likna ett anus till sättet.. kommer bara massa skit från dig.

Nej men jag hade nog varit 10 ggr större rockstar än roddan..
Senast redigerad av Kalambolle 2011-04-25 kl. 01:09.
2011-04-25, 01:11
Medlem
__Alez__s avatar
Kommer vi inte få reda på hur mycket varje deltagare gått ner i vikt?
2011-04-25, 01:21
Medlem
spliffsters avatar
Jag har skickat in till http://play.bigbrother.se/support och whinat om a) riggade omröstningar b) censurering och c) för stor fokus på gurkan.

Ni kan ju fylla på med valfria punkter och skicka in ni också. :P
2011-04-25, 01:21
Medlem
Uppgjort. TV11 ville väl inte ta massa skit - de hade nog hoppats på att Roddan bara skulle göka och sådant, utan att sätta produktionen i skiten.

Kommer sakna Roddan!
2011-04-25, 01:23
Medlem
Börjar med något helt annat nu. Fick en trevlig bild av gurkan nyss Han fick ju en kebabrulle, och det som glädje mig var att innan han själv började äta på den så frågade han alla andra om de ville ha.

Sonia och Martin tog sig en tugga, dessa som vid ett tidigare tillfälle inte ville dela med sig av sin kebabrulle...
2011-04-25, 01:30
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GOOGLE.com
Tänka sig vad TV4 kan förstöra en dokusåpa med sådan potential. Sedan länge är det känt att de hela säsongen har censurerat så fort någon deltagare börjar snacka om droger med mera. De skickar in alldeles för lite sprit till festerna. Castingen måste varit åt helvete för så här tråkiga deltagare har det aldrig varit i någon tidigare säsong. Dessutom har tre av årets deltagare drabbats av varsin psykos (Patrik, Jessica och Cilla). Produktionen väljer också att lägga allt för mycket fokus kring en deltagare (Gurkan). Vad är grejen med det?!?!

Till råga på det så riggar man en utröstning så att en av husets färgstarkaste (hur det nu går) personer åker ut. "Det skiljer endast en röst", men YEAH RIGHT GRY!!! FUCK YOU!

Här är två solklara bevis på att utröstningen var riggad:
1. http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
2. http://www.facebook.com/photo.php?fb...00002296022789

Här ser man alltså att gapet upp till Roddan och Katerina måste ha varit ENORMT, och att Madde egentligen skulle åkt ut med hästlängder.

Vad är det för länkar? Igen av de verkar fungera alls, men om de inte finns kvar så berätta gärna vad som framfördes.

Annars håller jag helt med, det är numera uppenbart att produktionen själva styr, vinklar och kontrollerar programmet. Att Katerina varit nominerad gång på gång utan att åka är ett mirakel, och särskilt nu när hon för första gången verkligen sätts på prov (mot Rodney) så blir man häpnadsfull.
2011-04-25, 01:30
Medlem
Och självklart fattar du/folk inte att det är EXAKT dem poängen han vill få, han frågade säkert 10 gånger om någon ville smaka hans rulle... Varför? Tänk efter... Han satt nyss och snaskade och sabbade deras uppdrag, teamplayer, ärlig etc? Ofc not...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in