Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-19, 14:24
Medlem
Ronilles avatar
För det första: Katerina åt väl knappt ens, snarare 1/4 eller något?

För det andra: Ja,det är patetiskt att se en 3-barnsmorsa som var med i 7 dagar gråta ut. Men vem vet? Hon kanske vill kirra sommarsemestern med kidsen?

Tycker också det är bra att TV11 inte ger dem mer uppmärksamhet. Men samtidigt så måste redaktionen få till lite action.
2011-04-19, 14:28
Medlem
Gormits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ms.Take
Men vad fan! Han ska absolut INTE tillbaka till huset! Om det är någon tidigare som ska in så är det väl ändå Minela!
Jo, fast hellre Jimmy än ingen alls då man inte får välja mellan Minela och Jimmy Sen så är det ju bara mellan onsdag och söndag så han kommer ju knappast stanna kvar.
2011-04-19, 14:30
Bannlyst
Jag har blivit lite slarvigare men ändå följt tråden hyggligt slaviskt. Ber om ursäkt om denna frågeställning tagits upp tidigare.

www.bigbrother.se så kan man läsa att deltagarna ska vara inlåsta i bla bla bla dagar, minst hundra. MEN gratisavsnitten går bara till 90. Den 15/4 står det del 48 av 90...hur har dom tänkt? Har dom tänkt? Vad har jag missat???
2011-04-19, 14:31
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ms.Take
Men vad fan! Han ska absolut INTE tillbaka till huset! Om det är någon tidigare som ska in så är det väl ändå Minela!

Absolut!!! Det vore det bästa som kunde hända just nu.

När Sara partajar blir hon ibland lite kaxig och undvikande mot Martin - om Minela i ett sådant läge passar på och förför Martin så kan det bli action i huset. Martin är en kåt kille som för stunden skulle resonera "fan, Sara hånglade ju med Basshunter...." och därmed krypa under täcket med Manila.

Det finns stor risk annars att det nu uppstår dödläge i BB eftersom de flesta frön till intriger minskar för varje vecka. Jag tror att det är lite bråk på gång under ytan mellan Sonia och Madde (på grund av att Sonia är tänd på Roddan) men tyvärr ryker nog Madde snart.

Utan konflikter kan man strunta i skiten.
2011-04-19, 14:34
Medlem
AndrewRyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimple
Jag har blivit lite slarvigare men ändå följt tråden hyggligt slaviskt. Ber om ursäkt om denna frågeställning tagits upp tidigare.

www.bigbrother.se så kan man läsa att deltagarna ska vara inlåsta i bla bla bla dagar, minst hundra. MEN gratisavsnitten går bara till 90. Den 15/4 står det del 48 av 90...hur har dom tänkt? Har dom tänkt? Vad har jag missat???
Det är 6 avsnitt/vecka.
2011-04-19, 14:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AndrewRyan
Det är 6 avsnitt/vecka.

Jag ber verkligen om ursäkt, men jag är skittrög nu. Hur menar du?
2011-04-19, 14:38
Medlem
Tegelstens avatar
Vill ge BB-Rodney roll i porrfilm

http://nyheter24.se/noje/filmtv/556523-bb-rodney-erbjuds-roll-i-ny-porrfilm
2011-04-19, 14:47
Medlem
Medias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambigram
Naaaw, det gör han säkert för att han bryr sig så mycket, eller?
Men så fort karln får se cigaretter så låser han in dem i sin svinstia där på loftet. Tragisk snubbe..

..som kommandoran
2011-04-19, 14:51
Medlem
Borghesias avatar
Rodney utreds av JK.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/bigbrother/article12904221.ab

Citat:
Rodney Da Silva skrek ”Mein führer” och heilade i ”Big brother”.

Nu utreds händelsen av Justitiekanslern – som misstänker hets mot folkgrupp.

Antar att det bara är en tidsfråga han blir utkastad ur huset då.
2011-04-19, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Sen kan man ju ta ALLT Jessica säger med en trucklast salt.

Att Katerina är den enda som är värd att vinna vill jag gärna ha en förklaring till?
Du får gärna ha henne som favorit, det är ju inget jag behöver bry mig om, men skulle ändå vara kul att veta varför?

Förklaring; Hon gör hela programmet tillsammans med Roddan.
Hon bråkar, tjafsar, dansar, packar, "lämnar", gråter, skriker och tar stor plats. Mer än halva huset är emot henne och vill ha ut henne. Just pga det ska hon gå längst och helst vinna enligt mig.
2011-04-19, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimple
Jag ber verkligen om ursäkt, men jag är skittrög nu. Hur menar du?
På lördagar visas inga BB-avsnitt, och därför är det bara sex dagar i veckan.
2011-04-19, 15:25
Medlem
Chilifoefans avatar
EDIT

Blir så arg. Jag uppdaterade ju, men var tvungen att logga in först.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in