Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-13, 11:50
Medlem
Mappmannens avatar
Jag trodde inte Sara var en sådan jävla bonde, men det är hon måste man inse. Vem blir impad av att Basshunter kommer och gör någon skitlåt med en? "Mina vänner skulle smälla av..." Herregud.
2011-04-13, 11:56
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Katta var ju den som provsjöng bäst där men icke,Basshunter tog med dom som skulle störa minst för honom Martin hade ju absolut ingen chans
att få komma in där Pga av Sara
Så du gillar tillgjorda sångerskor som sjunger genom näsan med en röst som kan väcka döda?
Smaken är som baken...
2011-04-13, 12:00
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elastico
Visst det skulle kunna vara så. Men Sara har själv sedan dag ett gått runt och sagt att hon är en fin flicka som inte strular med andra öppet, speciellt inte i tv. Samt att hon aldrig utanför huset hånglat med någon framför sina föräldrar då hon tycker det är pinsamt.

Sen kan vi vända på det hela. Skulle Jonas varit okänd, en helt vanlig människa som lever ett vardagligt svenssonliv. Hade hon då släppt till? Självklart inte. Det framgår ju klart och tydligt att hon är äckligt kändiskåt.
Basshunger är både snygg och trevlig så troligen hade hon hånglat med honom även om han inte varit känd. Martin är också snygg och trevlig å honom hånglar hin ju med, samma lika.

Va fasen är det med er? Basshunter har haft en englandsetta inte så många i världen som fixat det, han spelar runt om i världen och lever gott på sin musik så några rätt måste han ha eller?
2011-04-13, 12:01
Medlem
Mappmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenKenmaj
Så du gillar tillgjorda sångerskor som sjunger genom näsan med en röst som kan väcka döda?
Smaken är som baken...

Sara sög ju totalt? Att höra henne i studion var att dö en smula.
2011-04-13, 12:02
Medlem
siisters avatar
Citat:
Skillnaden är dock att under tiden Martin höll på med Minela i oasen hade Sara tidigare sagt att det aldrig kommer hända något mellan henne och Martin. Att han får göra vad han vill och att hon endast ser honom som sin bästa vän i huset.

Nu på senare dagar har Sara äntligen efter 40+ dagar släppt loss och börjat mysa/hångla etc med Martin och känslorna helt börjat ändras om. Det var i princip det som gjorde Martin förbannad och "ledsen" då det gick för Basshunter på bara en dag, medan Martin fick kämpa 40+ dagar.

Men så hånglade han med Annie, och fnittrade glatt över det. Herregud, dom är likadana allihopa där inne- Sara har inte gjort nåt värre än någon annan
2011-04-13, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenKenmaj
Basshunger är både snygg och trevlig så troligen hade hon hånglat med honom även om han inte varit känd. Martin är också snygg och trevlig å honom hånglar hin ju med, samma lika.

Va fasen är det med er? Basshunter har haft en englandsetta inte så många i världen som fixat det, han spelar runt om i världen och lever gott på sin musik så några rätt måste han ha eller?
Jo, självklart är det så. Men fortfarande tog det 40+ dagar för Sara att hångla med Martin, medan det tog en dag för henne att hångla med Jonas. Det luktar ju kändiskåt på långa vägar.

Citat:
Ursprungligen postat av siister
Men så hånglade han med Annie, och fnittrade glatt över det. Herregud, dom är likadana allihopa där inne- Sara har inte gjort nåt värre än någon annan
Det var dock Annie som tog chansen att hångla med Martin när han var något rejält full för att göra Patrik svartsjuk.
2011-04-13, 12:08
Medlem
siisters avatar
Citat:

Det var dock Annie som tog chansen att hångla med Martin när han var något rejält full för att göra Patrik svartsjuk.

Martin hånglade lika mycket han. Han kysste Annie och nu är han (och andra) tjuriga över att Sara hånglade med en annan.
2011-04-13, 12:12
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Angående Sara.
Jag tänkte på det. För ett tag sen satt hon och pratade att hon ALDRIG skulle göra nåt i huset pga av respekt för sina föräldrar. Att de aldrig sett henne kyssa (killen som är utanför huset) osv.
Okej tänkte jag, hon är lite fin i kanten. Respekterade det.

Martin har tjatat och tjatat och hängt efter henne som en hundvalp och hon har nobbat honom.
Men igår när hon fick träffa BH så gick hon i taket. "Mina vänner kommer vilja kyssa mina fötter"
Och hon förvandlades till en fjortis.
Då klickade det. Sara är inte fin i kanten. Hon är helt enkelt inte intresserad av Martin på det sättet. Hon har honom som ego-boost och sen kommer C-kändisen in och hon hade kunnat våldta honom där.
Sista kyssen innan hon gick tillbaka, inte ens BH var riktigt med på den. Han ryggade tillbaka lite.
Och hon var fnittrig som en fjortis. Usch.... nä.
Martin klarar sig utan den där bekräftelsesökande fjortonåringen.

Det där är ju right on the button. Det märks ju direkt, hon gör tom detta utspel lite för att se om eller hur lätt Martin kommer "förlåta" henne. Kåt och ensam som man nog kan känna sig sedan verkar han lite betuttad så kommer hon få precis den reaktion hon vill.

Hon var ju initiativtagaren efter att basshunter lagt fram "Jag är halvkänd, småsnygg men ändå ingen diva, du är söt, vardagssara!". Hon föll ju pladask såfort han visade intresse och var mycket mer på honom än hon någonsin har varit på Martin.

The lady starstruck, she's nothing but bad luck.
2011-04-13, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Martin hånglade lika mycket han. Han kysste Annie och nu är han (och andra) tjuriga över att Sara hånglade med en annan.
Ja det är ju självklart att han gjorde. Annars hade det ju varit helt fel.
Annie & Martins hångel, dvs Annies hångel till Martin var planerat för att göra Patrik avundsjuk. Medan Martin trodde det var en födelsedags present utav henne och var inte alls beredd på att det skulle hända.

Sara planerade, samt bad att få stanna kvar med Jonas för att göra Martin svartsjuk. Det är ju klart att folk blir irriterande och arg på Sara då. Annies plan var det endast Katerina som visste om. Därför blev det ingen större sak av det.
2011-04-13, 12:19
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ja det är ju självklart att han gjorde. Annars hade det ju varit helt fel.
Annie & Martins hångel, dvs Annies hångel till Martin var planerat för att göra Patrik avundsjuk. Medan Martin trodde det var en födelsedags present utav henne och var inte alls beredd på att det skulle hända.

Sara planerade, samt bad att få stanna kvar med Jonas för att göra Martin svartsjuk. Det är ju klart att folk blir irriterande och arg på Sara då. Annies plan var det endast Katerina som visste om. Därför blev det ingen större sak av det.

Men Annie är det skitsamma över! Du förstår väl att det är själva HÅNGLET som spelar roll? Om Sara fick det i låtpresent av Basshunter, hade det varit mer okej då? Martin kunde gått ifrån när Annie började dreggla men det gjorde han inte. Och nu har även Sara hånglat med nån annan. Mycket mer än så är det inte. Men förstoras ändå av killarna, sjukt löjligt av PEter att ta det så jävla seriöst
2011-04-13, 12:29
Medlem
Det här är förjävla härligt ändå http://play.bigbrother.se/bigbrother/avsnitt_och_klipp?title=lite_manlig_karlek_mellan_ simon_och_martin&videoid=1590143 Bakgrundsmusiken var så passande också

Man får ju en stark känsla av att Simon har något tungt i bagaget, som kanske har med hans skilsmässa att göra, eller något annat. Det känns som han är väldigt mån om att ha kvar sina vänner från huset (iaf Martin och Peter), och han verkar inte direkt vilja hem till Umeå.

F ö står jag fast vid det jag sa bara typ en timme efter att de gått in i huset, å jag ljug int heller, att Simon kommer att vinna. Simon kommer gå onominerad till final, och där kommer ingen kunna slå honom; inte ens falska Gurkan. Jag röstar aldrig i såna här program, men kommer Simon till final mot Gurkan kommer jag rösta många gånger på Simon.
Senast redigerad av DeathMagnetic 2011-04-13 kl. 12:32.
2011-04-13, 12:40
Medlem
Gormits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeathMagnetic
Det här är förjävla härligt ändå http://play.bigbrother.se/bigbrother/avsnitt_och_klipp?title=lite_manlig_karlek_mellan_ simon_och_martin&videoid=1590143 Bakgrundsmusiken var så passande också

Man får ju en stark känsla av att Simon har något tungt i bagaget, som kanske har med hans skilsmässa att göra, eller något annat. Det känns som han är väldigt mån om att ha kvar sina vänner från huset (iaf Martin och Peter), och han verkar inte direkt vilja hem till Umeå.

F ö står jag fast vid det jag sa bara typ en timme efter att de gått in i huset, å jag ljug int heller, att Simon kommer att vinna. Simon kommer gå onominerad till final, och där kommer ingen kunna slå honom; inte ens falska Gurkan. Jag röstar aldrig i såna här program, men kommer Simon till final mot Gurkan kommer jag rösta många gånger på Simon.
Det var så underbart, jag såg det live och jag började gråta själv simon hade innan pratat om att han var mobbad under hela skolgången så kan säkert vara därifrån han har svårt för att ta åt sig av fina ord man säger till honom. Ska också göra så gott jag kan för att Simon ska vinna detta!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in