Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-13, 22:42
  #12577
Medlem
.-.-.s avatar
Lite muppigt.

Bara att inse att nu kommer allt göras för att Gurkan ska klara sig till final.
Hade gurkans team vunnit så hade antagligen alla belönats med immunitet.
Det kommer aldrig mer hända att deltagarna får bestämma vilka som blir nominerade Det är bb som har hand om det hädanefter.

Nån som vet om detta hänt i de andra omgångarna av bb? har bb styrt så mycket om nomineringarna dom andra åren?

Fast det är ju ganska smart för att tjäna pengar att se till så att så många som möjligt är nominerade varje vecka. blir mer klirr i kassan.

Visar klart och tydligt hur mycket Sara bryr sig om Martin, alla utom henne ville ge honom immuniteten, men hon vill ha den själv för att bli mer känd.
__________________
Senast redigerad av .-.-. 2011-05-13 kl. 22:47.
2011-05-13, 22:45
  #12578
Medlem
Fan så glad jag hade blivit om Gurkan hade åkt ut. Maken till självgod jävel, tror han är någon superstar för att han har varit med i, ja vad har han varit med i, sveriges värsta bilförare? Vilken merit.
2011-05-13, 22:49
  #12579
Medlem
bestammer-senares avatar
Kan någon förklara motiveringen de gav för Martins immunitet? Den är ju inte logisk för fem öre...
2011-05-13, 22:53
  #12580
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bestammer-senare
Kan någon förklara motiveringen de gav för Martins immunitet? Den är ju inte logisk för fem öre...
Om deras antagande att Martin har större stöd än de andra och han är immun så har de inte berövat tittarna beslutet att rösta ut någon.
2011-05-13, 22:53
  #12581
Medlem
thrown-outs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bestammer-senare
Kan någon förklara motiveringen de gav för Martins immunitet? Den är ju inte logisk för fem öre...


Martin är starkast tror dom & det spelar ingen roll om dom ger han den för det påverkar inte tävlingen tänker dom. Den som är svagast kommer åka & ingen behöver känna någon skuld. Tycker Peter gjorde det smart. Både Sara & Madde står nog lägre i kurs än han & nu har han större chans att klara sig.
2011-05-13, 22:54
  #12582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bestammer-senare
Kan någon förklara motiveringen de gav för Martins immunitet? Den är ju inte logisk för fem öre...


För att eftersom de tror att Martin är populärast så tycker de att det är "fair" att de 3 "svagaste" ska tävla på samma vilkor. Alltså de tyckte det skulle vara konstigt att någon fick sitta kvar som inte skulle göra det egentligen.


Jävla Gurkan asså, fyfan vad jag avskyr honom. Maken till diva har jag aldrig sett, och han tror att han är så jävla god.
2011-05-13, 22:57
  #12583
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bestammer-senare
Kan någon förklara motiveringen de gav för Martins immunitet? Den är ju inte logisk för fem öre...

som jag har tolkat det - och gurka spelar dum eller är han dum på riktigt? dock kan jag tolka det fel men för mig låter det logiskt...-

eftersom dom tror att martin är starkast så kommer dom som SKULLE röstat på martin att lägga telefonrösterna på dom andra i badräksmaffian.

på det viset så säkrar dom att dom i alla fall har större chans att stanna kvar.

fast jag kan tolka fel...

vad sa madelene nu sista sekunden? att sara börjat spela gyttjespel? jag hörde inte slutet.
2011-05-13, 22:58
  #12584
Medlem
bringeroflights avatar
Gurkan vägrade acceptera att han inte ska lansera kebab och bli rik när han kommer ut
Man skrattar ibland åt Gurkan men aldrig med han.
2011-05-13, 22:58
  #12585
Medlem
.-.-.s avatar
Sara kommer att göra allt i sin makt nu för att få stanna. Hon kommer antyda att det blir knull med Martin om hon blir kvar. Det kan jag sätta allt jag äger på!
Detta blir spännande att följa. Men jag har aldrig sett nån så kändiskåt person som Sara. Kanske Gurkan då.
2011-05-13, 22:59
  #12586
Medlem
bestammer-senares avatar
Ok, det låter logiskt att det var fair play. Det lät i början som om de andra tre skulle få "bättre odds" som peter sade om martin fick immuniteten, vilket inte riktigt stämmer om de ville ha kvar sitt eget gäng.
2011-05-13, 23:00
  #12587
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Gurkan vägrade acceptera att han inte ska lansera kebab och bli rik när han kommer ut

Hallå, han hörde ju att killen som ringde var på jobbet, tro fan gurkan känner igen ljudet av en kebabsvarv när han hör det!
2011-05-13, 23:02
  #12588
Medlem
Paranormalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agatonkommer
Hallå, han hörde ju att killen som ringde var på jobbet, tro fan gurkan känner igen ljudet av en kebabsvarv när han hör det!
Jo det här här underhållning i de övre skikten.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback