2011-02-22, 14:51
Medlem
Aivys avatar
Visste inte kom jag skulle skriva det här i sexforumet eller här men det känns som att det är större chans jag kommer få de svar jag letar efter här.
Som i rubriken så bränner det alltså och det är inte endast med min nuvarande pojkvän som detta händer. Det är jätte jobbigt men går över efter ca. en halvtimme om jag sköljer noga direkt efter.
Vad kan det vara, vad beror det på och hur undviker jag det? Vill inte att han skall komma på mig eller i sängen och kondom är inte ett alternativ.

Tack för svar!
Citera
2011-02-22, 14:56
Medlem
lagomtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aivy
Visste inte kom jag skulle skriva det här i sexforumet eller här men det känns som att det är större chans jag kommer få de svar jag letar efter här.
Som i rubriken så bränner det alltså och det är inte endast med min nuvarande pojkvän som detta händer. Det är jätte jobbigt men går över efter ca. en halvtimme om jag sköljer noga direkt efter.
Vad kan det vara, vad beror det på och hur undviker jag det? Vill inte att han skall komma på mig eller i sängen och kondom är inte ett alternativ.

Tack för svar!

Varför är inte kondom ett alternativ? Ni får väl ha en näsduk han får komma på då. Eller så får du ta det i munnen om det inte gör ont? Varför kan han inte komma på ex. magen så torkar/sköljer ni bort det sedan?

Bränner det på huden också?

Du är allergisk mot sperma, finns många tjejer som är det. Vad säger killen om problemet?
Citera
2011-02-22, 14:57
Bannlyst
Fanns en tråd för typ 1 år sedan om att nån fick brännmärken av sagge. Kanske samma?

Sök så kanske du hittar.
Citera
2011-02-22, 14:59
Medlem
Aivys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagomta
Varför är inte kondom ett alternativ? Ni får väl ha en näsduk han får komma på då. Eller så får du ta det i munnen om det inte gör ont? Varför kan han inte komma på ex. magen så torkar/sköljer ni bort det sedan?

Bränner det på huden också?

Du är allergisk mot sperma, finns många tjejer som är det. Vad säger killen om problemet?

Kondom förstör känslan. sperma är kladdigt och inte så mysigt att få på sig. Tror inte det bränner på huden men det är kanske för att den inte är lika känslig.
Citera
2011-02-22, 15:01
Medlem
Aivys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Migrationsverket
Fanns en tråd för typ 1 år sedan om att nån fick brännmärken av sagge. Kanske samma?

Sök så kanske du hittar.

Hittar den dessvärre inte. Men det är inte riktigt brännmärken tror jag, då borde det inte gå bort så fort kanske?
Citera
2011-02-22, 15:11
Medlem
lagomtas avatar
Hmm gjorde precis en sökning och tar tillbaka vad jag sa om sperma-allergi - det orsakar tydligen inte brännande känsla i underlivet utan enbart fertilitetsproblem. Svamp däremot kan göra att det bränner.

Gå till en gynekolog, fråga och få hjälp.

Citat:
Ursprungligen postat av Aivy
Kondom förstör känslan. sperma är kladdigt och inte så mysigt att få på sig. Tror inte det bränner på huden men det är kanske för att den inte är lika känslig.

Då utgår jag ifrån att ni har någon annan form av preventivmedel och att ni enbart har varandra som sexpartners. Annars bör du redan ha tänkt på någon könssjukdom som orsak till brännet.
Tyvärr brukar ju sperma vara en del av paketet när man har sex med killar så det är nog bara att vänja sig, men seriöst - fråga killen vad han kan komma på för lösningar att göra av sperman med, det är ju knappast bara ditt ansvar att fundera över sådant och inte heller FBs.
Citera
2011-02-22, 15:14
Medlem
Gå till en utbildad läkare istället för att fråga okunniga på flashback.

//FK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in