2011-02-22, 14:35
Medlem
Hur länge syns kodein i urinet? Intog 5 st Treo Comp förra onsdagen. De 2 sista tog jag vid 15-tiden. Fick lämna urinprov måndagen efter på förmiddagen. Kommer det att synas. Är fett nojjig då mycket hänger på att det måste vara negativt. (Bespara mig moralkommentarerna då jag vet att det kanske va onödigt) Har kollat runt och läst olika svar på hur länge det sitter i. Vissa säger 2-4 dagar andra 2-5 dagar. Är det dagar eller dygn de menar??? För jag lämnade provet nästa 5 dygn efter intag (5 timmar innan 5 dygn hade passerat).
Måste tillägga att provet skickades iväg på analys. Alltså ingen sticka på plats (tyvärr).
Drack ca 1,5 liter innan provet och pissade 3 ggr på morgonen innan.
Kommer jag klara mig??
Senast redigerad av Choice29 2011-02-22 kl. 14:38. Anledning: Felstavningar
2011-02-22, 14:39
Bannlyst
https://www.flashback.org/t1464856 Posta där.
2011-02-22, 14:47
Medlem
Det ska jag göra. Tack!!
2017-08-30, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choice29
Hur länge syns kodein i urinet? Intog 5 st Treo Comp förra onsdagen. De 2 sista tog jag vid 15-tiden. Fick lämna urinprov måndagen efter på förmiddagen. Kommer det att synas. Är fett nojjig då mycket hänger på att det måste vara negativt. (Bespara mig moralkommentarerna då jag vet att det kanske va onödigt) Har kollat runt och läst olika svar på hur länge det sitter i. Vissa säger 2-4 dagar andra 2-5 dagar. Är det dagar eller dygn de menar??? För jag lämnade provet nästa 5 dygn efter intag (5 timmar innan 5 dygn hade passerat).
Måste tillägga att provet skickades iväg på analys. Alltså ingen sticka på plats (tyvärr).
Drack ca 1,5 liter innan provet och pissade 3 ggr på morgonen innan.
Kommer jag klara mig??

klarade du dig?
2017-08-30, 15:50
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget /låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in