• 1
  • 2
2011-02-22, 14:24
Medlem
Gremlin666s avatar
Behöver komma i kontakt med ovan nämnd. Han har försvunnit med fru och dotter, lämnat lägenheten på Gundefjällsgatan i Mölndal och inte hörts av på ett drygt halvår. Senaste tipset var norra småland men vi gick bet. Nu behöver vi er hjälp pch förväntar oss ett enastående jobb, tackar på förhand
2011-02-22, 14:26
Bannlyst
Varför skulle du behöva komma i kontakt med honom? Kontaktat polisen?
2011-02-22, 15:19
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gremlin666
Behöver komma i kontakt med ovan nämnd. Han har försvunnit med fru och dotter, lämnat lägenheten på Gundefjällsgatan i Mölndal och inte hörts av på ett drygt halvår. Senaste tipset var norra småland men vi gick bet. Nu behöver vi er hjälp pch förväntar oss ett enastående jobb, tackar på förhand

Vilka är vi, HA eller?

Om du berättar lite mer om varför du vill ha kontakt och vad som hänt får du lättare hjälp.
2011-02-22, 16:00
Medlem
Stvres avatar
Släng upp en bild iallafall latfan
2011-02-22, 19:18
Medlem
SoTireds avatar
Ring?
Vet inte 100% om det är din kille.

Mobil: 073-37xxxxxx
Senast redigerad av SoTired 2011-02-22 kl. 19:55. Anledning: Fel snubbe tydligen
2011-02-22, 19:49
Medlem
Gremlin666s avatar
Han (barndomsvän till sambon och de hade haft regelbunden kontakt hela tiden) lånade min sambos bil för att han skulle besikta den för att sedan diskutera priset och efter det köpa den.

Han besiktade den aldrig och vi fick inte bilen tillbaka utan han flyttade efter omständigheter vi inte helt har klart för oss varför och sedan dess har vi inte haft någon direkt kontakt med honom mer än sporadiskt den första tiden efter flytten.
När p-böterna började ticka in och vi försökte kontakta honom så var han som förvunnen.
Börjar bli dyrt och vi kan inte anmäla bilen stulen, polis har varit inkopplade sedan starten på själva cirkusen.

Det lutar åt att det inte är Magnus som har bilen av det vi fått fram men det är inte den/de som brukar bilen vi är intresserade av utan Magnus i egen hög person som är boven i dramat.

Och som svar på frågan: Ja, jag tror att ni är HA

Har dessvärre ingen bild men vet inte om det skulle hjälpa?
Kan säkert ordna men låt inte det hindra erat gedigna arbete att det inte finns bild:-)
2011-02-22, 19:50
Medlem
Gremlin666s avatar
SoTired - fel snubbe men tack för engagemang!
2011-02-22, 19:55
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
SoTired - fel snubbe men tack för engagemang!

Okej... nu har jag maskat lite.
2011-02-22, 20:07
Medlem
Gremlin666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Okej... nu har jag maskat lite.

Hmm... maskat?

Maskat för mig är att slöa, dra ut på saker och ting, dröja extra... men det betyder det inte för dig om jag förstår rätt?
Har dock inte koll på om det kan betyda att du hittat mer om Herr Magnus?
2011-02-22, 21:10
Medlem
Gremlin666s avatar
INGEN som antar utmaningen, ingen som känner nån som känner någon som känner någon som vet hur man kan ta reda på vart en hel familj håller sig undan någonstans i sverige?
2011-02-22, 21:48
Medlem
Citat:
INGEN som antar utmaningen, ingen som känner nån som känner någon som känner någon som vet hur man kan ta reda på vart en hel familj håller sig undan någonstans i sverige?

kolla på birthday.se. vad jag får fram finns en M G född 16 jan -74 i Mölndal. På samma adress finns en kvinna med samma efternamn född -71. Kan det vara dem?
2011-02-22, 21:51
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacobell
kolla på birthday.se. vad jag får fram finns en M G född 16 jan -74 i Mölndal. På samma adress finns en kvinna med samma efternamn född -71. Kan det vara dem?
Det är vad som står i inlägg #1.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in