2005-10-29, 17:31
Bannlyst
För många år sedan så körde jag full och fick 2månader fotboja. Såklart så ville käringjäveln ha ett pissprov och självklart så hade jag rökt och tagit amfetamin och supit konstant i 2 dagar helgen innan. Tre dagar senare på onsdagen så var det dags att pissa. Precis innan jag går in så säger kärringjäveln att dom som knarkar har salt under nageln som dom dopar ner i pisset för att klara sej....

Jag doppade ner fingret som var svettigt och klarade mej som tur var...
2005-11-04, 16:31
Medlem
Kalvinos avatar
Rökte för två veckor sen, Tog 2-3 bloss i fredags (en vecka sen) och pissade nyss. Är ett stickprov. Önska mej lycka till.
2005-11-04, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalvino
Rökte för två veckor sen, Tog 2-3 bloss i fredags (en vecka sen) och pissade nyss. Är ett stickprov. Önska mej lycka till.
äh du behöver inget lycka till.. de där provet klarar du med god marginal ändå
2005-11-05, 02:06
Medlem
Blue_berrys avatar
Jag rökte för 6 veckor sen, sen rökte jag 3 bloss för en vecka sen, ska pissa ganska snart tror jag, eller så blir det om en vecka eller 2 kanske om ja har tur, jag klarar mig va ? dricker för övrigt jämt flera liter vatten/saft framför datorn, (har jämt tillbringare som glas)
2005-11-10, 12:37
Medlem
Blue_berrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blue_berry
Jag rökte för 6 veckor sen, sen rökte jag 3 bloss för en vecka sen, ska pissa ganska snart tror jag, eller så blir det om en vecka eller 2 kanske om ja har tur, jag klarar mig va ? dricker för övrigt jämt flera liter vatten/saft framför datorn, (har jämt tillbringare som glas)
Ingen som verkar vilja svara ? nu är det 8 dar sen jag rökte det där och ska pissa nästa vecka, det är relativt lungt va ?

edit stavfel
2005-11-10, 16:01
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blue_berry
Ingen som verkar vilja svara ? nu är det 8 dar sen jag rökte det där och ska pissa nästa vecka, det är relativt lungt va ?

edit stavfel

ja bara du inte dricker allt för mycket dagarna innan så d blir utspätt..
2005-11-10, 20:48
Medlem
Blue_berrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
ja bara du inte dricker allt för mycket dagarna innan så d blir utspätt..
Men alltså, pisset ska ju vara genomskinligt, det har jag ftt lärt mig sen ja va liten att är det gult har man druckit för lite Men om dom skulle misstänka att jag har spätt ut mitt kiss nu då; skickar dom iväg det på analys eller ?
EDIT! Morsan sa att det kanske är imon jag ska få pissa, jag har druckit minst fem liter idag, är ja ren då ?
2005-11-28, 23:39
Medlem
baxcashs avatar
syns bromo på piss?

EDIT: oj såg inte att det va i cannabis forumet :P my bad!
2005-11-29, 18:52
Medlem
DaimBags avatar
har rökt till och från i två år nu, hade uppehåll för en vecka sen och så rökte jag i fredags. ska pissa imon (onsdag). kommer jag åka dit eller?
2005-11-30, 15:05
Medlem
f4e2

Har suttit och läst den här tråden ett par gånger nu, och de flesta inlägg verkar ju fullt
realistiska, inte för att jag tänker sitta och vräka i mig rått kött eller beställa en lös-kuk
inför mitt kommande pissprov

Anyhow, tänkte bara komma med en liten myt jag hört från div. kompisar
som testat hit och dit och det är att om man har sånna där starka jävla
penicillin och käkar några sånna i kombination med ett par liter vatten så
ska allt gå finfint, jag har rökt så som många andra till och från i snart 3
år nu och sist var för ungefär en vecka sedan, dagen efter jag rökte sist
hände en incident på skolan så nu kommer jag måsta göra ett pissprov inom
snar framtid, den enda förberedelsen jag gjort hittils är att druckit några liter
vatten var och varannan dag.

Efter helgen ska en kompis ge mig några svinstarka penicillin (3st) om
hon har kvar dem, och så ska jag skaffa kreatin och div. vitaminer...

Tror ni jag klarar det?
2005-12-19, 17:15
Medlem
Men om man nu torskar på att inte ha rätt kreatinvärden pga att man spätt ut pisset, då kan de väl inte ta det som att man är positiv?
Jag kan ju bara säga att jag druckit mycket för att helt enkelt bli pissnödig så att jag skulle kunna pissa och att jag inte visste att man inte fick dricka mycket samma dag. B-vitamintillskott äter jag varje dag ändå..

Eller?
2005-12-20, 15:00
Medlem
det kan man nog säga, när jag pissade förut sa dem åt mig att
dricka vatten och vänta, eftersom jag inte kunde pissa när de
stod på.. han säkert dricka en liter innan de slutligen lät mig pissa
och gick ut ur rummet :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem