2005-10-22, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Member-X
Skolan kontakter sos som i sin tur kontaktar föräldrarna & sedan är det kört.

Idag är det inte ovanligt att du får lämna urinprov i skolan om du tillex. skolkar för mycket.
Men självklart ska man neka att göra nå pissprov om skolan vill ha.
Går du gymnasiet finns de risk att dom hotar med att stänga av dig men på högstadiet så är de lag om att man ska gå klart och då kan dom inte stänga av dig bara för att du inte vill visa kuken/fittan för dom o göra ett urinprov
2005-10-22, 12:19
Medlem
avdagatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svuush
Men självklart ska man neka att göra nå pissprov om skolan vill ha.
Går du gymnasiet finns de risk att dom hotar med att stänga av dig men på högstadiet så är de lag om att man ska gå klart och då kan dom inte stänga av dig bara för att du inte vill visa kuken/fittan för dom o göra ett urinprov
Det är som sagt inte skolan som kräver urinprovet. De säger till dina föräldrar att de misstänker att du KNARKAR och att ett urinprov vore lämpligt. Att inte göra som dina föräldrar säger innan du är 18år blir lite svårt om du vill ha en vettig relation till dem.
2005-10-22, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avdagata
Det är som sagt inte skolan som kräver urinprovet. De säger till dina föräldrar att de misstänker att du KNARKAR och att ett urinprov vore lämpligt. Att inte göra som dina föräldrar säger innan du är 18år blir lite svårt om du vill ha en vettig relation till dem.
jo kanske på endel skolor... men vet att syrran hade dom vela ha pissprov av men hon vägrade.. så då skicka dom henne till soc o dom undra varför hon vägra.. o hon hade sagt att de är för dom är dumma i huvet på skolan men att hon kunde göra ett åt soc...
men är ju troligt att dom snackade me farsan först..
2005-10-22, 17:02
Medlem
avdagatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svuush
jo kanske på endel skolor... men vet att syrran hade dom vela ha pissprov av men hon vägrade.. så då skicka dom henne till soc o dom undra varför hon vägra.. o hon hade sagt att de är för dom är dumma i huvet på skolan men att hon kunde göra ett åt soc...
men är ju troligt att dom snackade me farsan först..
Det spelar egentligen ingen roll vilken skola det är. Det är lagstadgat, och skolan har efter urinprovet INGEN rätt att få reda på resultatet såvida inte du eller dina föräldrar berättar det för dem.
2005-10-25, 13:44
Awaiting Email Confirmation
Jag ska pissa imorrn, senast jag rökte var i onsdas så de kommer ha gått exakt en vecka. Innan onsd rökte ja 6dar irad, och innan det var jag ren. Jag har druckit ca 5-6 liter vatten om dan, men är fortfarande lite osäker på om jag kommer va ren nu. Så därför undrar jag, tror ni jag behöver köpa Bvitamin och kreatin? Och nästa fråga, på en vanlig pissprovs sticka som dom har hos sos, mäter den kreatin? Den visar ju bara 2streck, 1 om stickan funkar och 1 till om man är ren? Sista frågan nu, någon från stockholm som kan tipsa om nån butik, adress där ja kan inhandla kreatin o bvitamin. Tack
2005-10-25, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundahl
Jag ska pissa imorrn, senast jag rökte var i onsdas så de kommer ha gått exakt en vecka. Innan onsd rökte ja 6dar irad, och innan det var jag ren. Jag har druckit ca 5-6 liter vatten om dan, men är fortfarande lite osäker på om jag kommer va ren nu. Så därför undrar jag, tror ni jag behöver köpa Bvitamin och kreatin? Och nästa fråga, på en vanlig pissprovs sticka som dom har hos sos, mäter den kreatin? Den visar ju bara 2streck, 1 om stickan funkar och 1 till om man är ren? Sista frågan nu, någon från stockholm som kan tipsa om nån butik, adress där ja kan inhandla kreatin o bvitamin. Tack
Stickan mäter inte kreatin men det är möjligt att dom mäter det vid sidan om.Eller om det inte är nå gulfärg alls på pisset så kan du ju räkna med att dom kollar kreatin.Men du kan ju säga som ja brukar, piss ska aldrig vara gult, fråga vilken tränare som helst.är det gult har man druckit för lite vatten.
Tror du kommer vara negativ om du inte pissar på morron. du kan ju dricka lite extra vatten så är de nog lugnt.
B-vitamin köper du på apoteket och kreatin finns på hälsokostaffärer eller på nått gym.
2005-10-25, 18:53
Jag var förbi apoteket idag och köpte B-kombin Forte N, (100st)
Innehåller :
Vitamin B1, (tiaminnitrat) 15mg
Vitamin B2, (riboflavin) 15mg
Vitamin B6, (pyridoxinhydroklorid) 15mg
Vitamin B12, (cyanokobalamin) 5 mikrogram

Hur många såna här ska jag äta och hur lång tid innen testet, och även ska ja äta dom innan, under eller efter ja druckit 3-4liter vatten?
2005-10-25, 22:59
Fel färg?

"Testade bvitaminerna nu", ja drack 4liter vatten och käkade 11st Bvitaminer, se ovan. pisset har varit gult hela tiden sen de, men jag ser klart att det inte är samma gula färg som de brukar va, lite mer lime gul med en svag svag nyans av grönt hah, ska ju pissa imorrn så har inte direkt tid att pröva mig framt till rätt färg, och har inte käkat kreatin, så funkar de så att om jag käkar 20st imorrn istället kommer pisset få en mörkare gul färg? Undrar även, någon som torskat, dvs att dom kollat kreatinin halten pga att dom tyckt pisset haft "fel" gul färg?
2005-10-26, 00:57
Bannlyst
blev så för mig med, såg ut som självlysande gröngul snor färg haha
2005-10-26, 16:36
Medlem
Me Likes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0n-Gamer
jag vet inte om det funkar på tjejer, men jag såg nånstans en URL där de sålde "låtsas penisar" som man kunde fylla med lämplig person´s rena kiss.
Kan vara en kul grejj o prova, om man pissar ofta och är trött på att torska hela tiden.. hehe

Du vet inte om det funkar på tjejer?
Jag är rätt säker på att tjejer inte har penisar, inte min iallafall.
2005-10-29, 12:58
Medlem
holes avatar
när det ändå diskuteras pissprov kan jag väll passa på och fråga.

Jag har nu slutat pissa hos soc.
Jag har pissat där 2ggr (ibeloppet av en och enhalv månad).
Nu är jag som sagt klar, men jag undrar ifall dom kommer ta in mig "slumpvist"... t.ex efter en vecka eller kanske ett halvår?
2005-10-29, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hole
när det ändå diskuteras pissprov kan jag väll passa på och fråga.

Jag har nu slutat pissa hos soc.
Jag har pissat där 2ggr (ibeloppet av en och enhalv månad).
Nu är jag som sagt klar, men jag undrar ifall dom kommer ta in mig "slumpvist"... t.ex efter en vecka eller kanske ett halvår?
jävligt svårt o veta.
Jag hade inte varit orolig o hade dom bett om pissprov efter att dom sagt att dom skulle sluta med det så hade ja självklart vägrat o sagt att dom ska inte köra med mig...

Tror inte dom kommer fortsätta kolla pissprov på dig om det inte dycker upp nått som ger dom anledning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in