Citat:
Ursprungligen postat av Lundahl
Jag ska pissa imorrn, senast jag rökte var i onsdas så de kommer ha gått exakt en vecka. Innan onsd rökte ja 6dar irad, och innan det var jag ren. Jag har druckit ca 5-6 liter vatten om dan, men är fortfarande lite osäker på om jag kommer va ren nu. Så därför undrar jag, tror ni jag behöver köpa Bvitamin och kreatin? Och nästa fråga, på en vanlig pissprovs sticka som dom har hos sos, mäter den kreatin? Den visar ju bara 2streck, 1 om stickan funkar och 1 till om man är ren? Sista frågan nu, någon från stockholm som kan tipsa om nån butik, adress där ja kan inhandla kreatin o bvitamin. Tack
Stickan mäter inte kreatin men det är möjligt att dom mäter det vid sidan om.Eller om det inte är nå gulfärg alls på pisset så kan du ju räkna med att dom kollar kreatin.Men du kan ju säga som ja brukar, piss ska aldrig vara gult, fråga vilken tränare som helst.är det gult har man druckit för lite vatten.
Tror du kommer vara negativ om du inte pissar på morron. du kan ju dricka lite extra vatten så är de nog lugnt.
B-vitamin köper du på apoteket och kreatin finns på hälsokostaffärer eller på nått gym.