• 1
  • 2
2011-02-22, 12:12
Bannlyst
Var kan man skriva på detta så dessa kommuner där maktens folk bor tar emot fler flyktingar. Gärna då också romerna från Rumänien.

Finns det något vi kan göra så att inte fler arbetaklassområden med vanliga människor inte får mer problem som åsamkats av maktens folk, utan att faktiskt makten får zigenare på sin bakgård. Mona Sahlin, Fredrik reinfeldt, Maria Leissner och Bent Westerberg borde väl kunna ta emot fler zigenare och låta sin barn gå i skola med muslimer?

Hur börjar man en sådan kampanj för detta?
Citera
2011-02-22, 12:15
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Skriv på här bara så löser det sig.
Citera
2011-02-22, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4570
Var kan man skriva på detta så dessa kommuner där maktens folk bor tar emot fler flyktingar. Gärna då också romerna från Rumänien.

Finns det något vi kan göra så att inte fler arbetaklassområden med vanliga människor inte får mer problem som åsamkats av maktens folk, utan att faktiskt makten får zigenare på sin bakgård. Mona Sahlin, Fredrik reinfeldt, Maria Leissner och Bent Westerberg borde väl kunna ta emot fler zigenare och låta sin barn gå i skola med muslimer?

Hur börjar man en sådan kampanj för detta?

Mona Sahlin bor vad jag vet i ett radhusområde i Nacka, hon måste redan ha en hel del grannar med invandrarbakgrund.
Citera
2011-02-22, 12:20
Medlem
Lommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losingyou
Mona Sahlin bor vad jag vet i ett radhusområde i Nacka, hon måste redan ha en hel del grannar med invandrarbakgrund.

Nja. När dörrhandtagsrycket var på tapeten så var det någon som påstod att priserna i Monas område uppgick till ~ 4 miljoner för något motsvarande vad Mona bor i.

Stämmer detta så vet jag inte riktigt hur många zigenare som har råd med sådana priser.
Citera
2011-02-22, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lommi
Nja. När dörrhandtagsrycket var på tapeten så var det någon som påstod att priserna i Monas område uppgick till ~ 4 miljoner för något motsvarande vad Mona bor i.

Stämmer detta så vet jag inte riktigt hur många zigenare som har råd med sådana priser.

Så pass dyrt för ett radhusområde i Nacka? Trodde jag inte.
Citera
2011-02-22, 12:28
Medlem
Ja!s avatar
Om vi lägger ihop till en tomt inom något av områdena kan vi upplåta denna åt zigenare. Sedan kommer det bara att flyta på
Citera
2011-02-22, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Om vi lägger ihop till en tomt inom något av områdena kan vi upplåta denna åt zigenare. Sedan kommer det bara att flyta på

Nja, vi kan förmå kommunen att köpa upp flera av radhusen och lägenheterna som de gör på andra håll i landet och låta de nyankomna bo där. Det är bara vilja som fattas förstår ni, för detta gör de lätt om de bara vill. men de vill inte. de är rasister och tycker man ska ta hit folk och placera dem på rosengård som billig arbetskraft åt de rika som konkurrerar med arbetare. Men verkligheten är en annan vilket vi alla vet. Zigenare jobbar inte precis.
Citera
2011-02-22, 12:33
Medlem
Lommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losingyou
Så pass dyrt för ett radhusområde i Nacka? Trodde jag inte.

Jag gick in på hemnet och kollade. Det verkar vara ett rätt troligt pris.
Citera
2011-02-22, 14:05
Medlem
Egentligen borde det skapas en stiftelse som köpte upp hus i dyra attraktiva områden och sedan hyrde ut fastigheterna till nyanlända. Gärna i ett område med många högt uppsatta politiker. Hade inte Uppdrag Granskning ett reportage om vilken kalabalik det blev i ett av de attraktivare villasamhällena i Stockholm när något liknande var på gång? Kan nog vara nyttigt för eliten att smaka på sin egen medicin.
Citera
2011-02-22, 14:58
Bannlyst
Östermalm, Vellinge och Nacka skiter jag i men ge f-n i Djursholm.

Någon oas måste det finnas och blotta tanken på högljutt MENA tjatter när man hämtar ett par linser hos Gyldéns får mig att rysa.

Skämt åsido; Jag tycker nog att det kunde vara på sin plats att alla dessa förespråkare i höga positioner själva flyttade ut till resultatet av deras goda arbete.

Vem minns inte Göran Perssons uppenbara lögn på frågan om han kunde tänka sig att bo i (minns inte vilket) utsatta områden. "Javisst, utan tvekan".

Problemet ligger just i att politiker idag inte behöver ta ett uns ansvar för sina handlingar och pudeldörren består utav en rondell.
Citera
2011-02-22, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarasquest
Egentligen borde det skapas en stiftelse som köpte upp hus i dyra attraktiva områden och sedan hyrde ut fastigheterna till nyanlända. Gärna i ett område med många högt uppsatta politiker. Hade inte Uppdrag Granskning ett reportage om vilken kalabalik det blev i ett av de attraktivare villasamhällena i Stockholm när något liknande var på gång? Kan nog vara nyttigt för eliten att smaka på sin egen medicin.

Vet inte om det hänt i Sverige, men i England läste jag om det. Ett fint stället för bla Elton John och andra rika. De gillar alla multikulti men när de fick reda på att en bunt zigenare skulle få bosätta sig där så var det inte roligt att leka längre.
Citera
2011-02-22, 17:24
Medlem
Roadworkers avatar
Det är likadant i alla dom där "Finare" områderna, en miljonär besöker verklgheten i Malmö.
http://politisktinkorrekt.info/2011/...i-i-rosengard/

Tycker ni PI länken är seg så kan ni prova denna, bara videon där.
http://www.liveleak.com/view?i=bbb_1298374523
.
.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in