2011-02-22, 16:31
Medlem
Vad jag funderar på är vare sig man kan lyckas behålla utnyttjandet av tjänster så som race/class-change... Jag menar, bör det inte vara möjligt att ursäkta "the exploitation", och rättfärdiga sig själv? Känner att det skulle vara lite underhållande att byta ras, köpa samtliga pets och mounts. Skulle dock inte orka gå igenom processerna bara för att förlora alltihop inom en dag eller två

*edit* läste precis lite mer noggrant, så det fungerar bara med köp av faktiska spel, och inte tjänster?
Senast redigerad av Malevolence 2011-02-22 kl. 16:33.
Citera
2011-02-22, 16:31
Medlem
pernila12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan1
Vem var det som kom på denna bugg egentligen? TS?

Den har funnits väldigt länge!
Så det va inte TS
Citera
2011-02-22, 16:32
Medlem
Pepzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan1
Vem var det som kom på denna bugg egentligen? TS?

Enligt vissa så har denna exploiten funnits väldigt länge men aldrig kommit ut förens nyligen.
Citera
2011-02-22, 16:33
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vertical
Att sno från blizzard är väl knappast brist på moral, sen de drar ut ungefär 50miljoner X 100. Från snorungar varje månad, genom att göra dom beroende av deras spel. Så, ledsen om jag inte får skuldkänslor när jag tar ett sandkorn från någon som äger en hel strand. Som desutom inte ens går back, sen jag inte ens tänkt köpa spelet annars. Så de förlorar inget.

Blizzard är ägda av Vivendi Universal som de facto går back på allt utom just sin Gaming sektion, så lite fel där. Sen är dina små uträkningar fel på hur mkt dom tjänar på spelet då man t.ex i Kina betalar för spelad timme och inte månad osv. Men men, kör på, är ju bara roligt att folk kan ha lite kul.
Citera
2011-02-22, 16:33
Medlem
Emma18s avatar
Denna metod har legat uppe på andra forum ett bra tag. Har inte testat den själv men vad jag hörde från andra så blockerar de hela kontot tills betalningen är gjord på riktigt, de annulerar den alltså inte, så om ni gjorde det på erat riktiga konto finns det risk att ni måste betala för att kunna spela (vilket ni ändå hade gjort liksom). Kan ju dock hända att de hanterar det lite annorlunda när det blev så utbrett.
Citera
2011-02-22, 16:39
Medlem
InformationsStorms avatar
Så det är slut på det roliga nu, eller?
Citera
2011-02-22, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InformationsStorm

Tror fortfarande att det fungerar
Citera
2011-02-22, 16:42
Medlem
EfterBlivandes avatar
Någon som har det här problemet, det står att dom har skickat ett mail till min hotmail men det kommer aldrig fram något. Gjort det på 2 acc nu men fungerar fortfarande inte.

Edit: nevermind fixade det
Senast redigerad av EfterBlivande 2011-02-22 kl. 16:50.
Citera
2011-02-22, 16:46
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InformationsStorm

Fungerade för ~5 minuter sedan.
Citera
2011-02-22, 16:47
Medlem
Kan tillägga att ni kan byta ut bank numret med en 9 eller 8 någonstans så funkar det galant!
Citera
2011-02-22, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EfterBlivande
Någon som har det här problemet, det står att dom har skickat ett mail till min hotmail men det kommer aldrig fram något. Gjort det på 2 acc nu men fungerar fortfarande inte.
hej använder du hotmail? isåfall ligger brevet i skräpposten
Citera
2011-02-22, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blezza
Kan de stämma er som gjort detta? Definitivt..
Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in